Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorŽáčková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:24:18Z
dc.date.available2021-12-07T12:24:18Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27518
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je problematika přechodu dětí z 1. stupně na 2. stupeň základní školy. Cílem práce je zaměřit se na tuto problematiku z hlediska vývojové psychologie. Specifika jednotlivých vývojových obdobích popisuji především z hlediska pojetí 1. stupně a 2. stupně podle školského dokumentu Bílá kniha a nově vzniklého rámcově vzdělávacího programu, ve kterém se zaměřuji na klíčové kompetence základního vzdělávání. Diplomová práce má 2 části, v první teoretické se zaměřím na vývojová období mladšího a středního školního věku, pojetí 1. stupně a 2. stupně podle Bílé knihy a na klíčové kompetence základního vzdělávání. Druhá část je praktická, jsou v ní uvedeny volné výpovědi žáků z 6. tříd základní školy a postřehy absolventů pedagogické fakulty ze souvislé praxe.cze
dc.format67, 8 stránek příloh
dc.format67, 8 stránek příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleProblematika přechodu dětí z 1. stupně na 2. stupeň základní školycze
dc.title.alternativeThe question of transition between lower and upper elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9976
dc.description.abstract-translatedThe subjekt matter of my dissertation is the children´s transition from the first to the second grade of basic school. The aim of this work is to target the problem in light of evolutionary psychology. I describe the specifics of individual evolutionary periods mainly in term of the conception of the first and the second grade according to the school dokument The White book and a new developed framework education programme in which I target to the key competence of basic education.. The dissertation has two parts. The first academic part is target to evolutionary period of younger and middle school age, the conception of the first and the second grade acccording to the White book and to the key competence of basic education. The second part is practical, free statement of pupils of the sixth classes at basic school and the observation of graduates of College of Education from contiguous practice is stated there.eng
dc.date.accepted2009-05-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam