Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorBartoň, Aleš
dc.date.accessioned2021-12-07T12:24:20Z
dc.date.available2021-12-07T12:24:20Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27519
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou a následnou diagnostikou vybraných prekonceptů k technické výchově. V teoretické části je rozebíráno několik dílčích tematických celků, které souvisejí s problematikou konstruktivistické didaktiky, žákova pojetí učiva, rolí učitele v konstruktivisticky pojaté výuce, metod sběru a vyhodnocování dat v pedagogickém výzkumu, pojetí, cíle a obsahu technického primárního vzdělávání. V praktické části byla zjišťována aktuální úroveň zastrukturování prekonceptu pomocí dotazníku. Jeho obsahem jsou nedokončené věty a posuzovací škály, a dále kognitivní mapy. Výzkumu se zúčastnili žáci 5. tříd základních škol v Českých Budějovicích. Dotazníkovou metodou a kognitivními mapami byly zjištěny a následně zpracovány údaje o prekonceptech a jejich zastrukturování, z hlediska kvalitativního i kvantitativního, v oblasti technické výchovy.cze
dc.format170 s., 25 s. obr. příloh
dc.format170 s., 25 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKonstruktivistické didaktikycze
dc.subjectžákovo pojetí učivacze
dc.subjecttechnické primární vzdělávání.cze
dc.subjectProblems of constructivismeng
dc.subjectscholars subjekt mattereng
dc.subjectcontents of technical education.eng
dc.titleDiagnostika vybraných prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical Education of 5th Grade Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9990
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with problems and diagnostics of selected preconcepts of technical education. The theoretical part concerns several thematic units which are connected with the problems of constructivism, scholars subjekt matter, teachers part of constructivism education, methodic collection and analyse data of pedagogic investigation, conception, objectives and contents of technical education. The practical part investigates current standard of integration od pre-concepts by means of a questionaire (which contains unfinished sentence and assessing scales) and cognitive maps. Pupil of 5. classes of primary schools in České Budějovice. The acquired data of pre-concepts and its integration were processed form the qualitative as wel as quantitative point of view in the spere of technical education.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeselý, Bedřich


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam