Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorVojáček, Antonín
dc.date.accessioned2021-11-19T13:04:39Z
dc.date.available2021-11-19T13:04:39Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2791
dc.description.abstractTato práce představuje možnosti, dopady a rizika, které vyplývají ovlivňování účastníků zážitkových kurzů metodami zážitkové pedagogiky. Tato práce vymezuje v první části základy zážitkové pedagogiky, jakými jsou její podstata, cíle, metody a nástroje k jejich dosažení. Podrobně se zabývá principem dobrovolnosti, komfortní zónou, Kolbovým cyklem, stavem flow, reflexí a výzvami. Ve druhé části je definován termín postoj a následně prvky, které slouží k jeho změnám skrz použití metod zážitkové pedagogiky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogika zážitkucze
dc.subjectvýchova zážitkemcze
dc.subjectmetody zážitkové pedagogikycze
dc.subjectzkušenostní učenícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectzměna postojecze
dc.subjectzážitkové kurzycze
dc.subjectvýzvacze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectdobrovolnostcze
dc.subjectexperiential educationeng
dc.subjectexperience-based learningeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectpositioneng
dc.subjectpollingeng
dc.subjectKolb?s learning cycleeng
dc.subjectcomfort zoneeng
dc.subjectreflectioneng
dc.titleVliv metod zážitkových kurzů na změnu postojů jejich účastníkůcze
dc.title.alternativeThe influence of experiential methods to change attitudes of participanseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21152
dc.description.abstract-translatedThis thesis represents possibilities, impacts and liabilities which arise from participants? influencing of experience courses by techniques of experience pedagogy. In the first part of the thesis basic concepts of experience pedagogy are determined. Concepts are principle of experienced pedagogy, its goals, techniques and instruments used to reach the goals. My thesis is dealing with the principle of willingness, comfort zone, Kolb?s learning cycle, the state of Flow, reflection and challenges. In the second part the term position and consequently items which serve to changes throughout the usage of techniques of experience pedagogy are defined.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam