dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Vojáček, Antonín | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:04:39Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:04:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2791 | |
dc.description.abstract | Tato práce představuje možnosti, dopady a rizika, které vyplývají ovlivňování účastníků zážitkových kurzů metodami zážitkové pedagogiky.
Tato práce vymezuje v první části základy zážitkové pedagogiky, jakými jsou její podstata, cíle, metody a nástroje k jejich dosažení. Podrobně se zabývá principem dobrovolnosti, komfortní zónou, Kolbovým cyklem, stavem flow, reflexí a výzvami.
Ve druhé části je definován termín postoj a následně prvky, které slouží k jeho změnám skrz použití metod zážitkové pedagogiky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogika zážitku | cze |
dc.subject | výchova zážitkem | cze |
dc.subject | metody zážitkové pedagogiky | cze |
dc.subject | zkušenostní učení | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | změna postoje | cze |
dc.subject | zážitkové kurzy | cze |
dc.subject | výzva | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | prožitek | cze |
dc.subject | dobrovolnost | cze |
dc.subject | experiential education | eng |
dc.subject | experience-based learning | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | position | eng |
dc.subject | polling | eng |
dc.subject | Kolb?s learning cycle | eng |
dc.subject | comfort zone | eng |
dc.subject | reflection | eng |
dc.title | Vliv metod zážitkových kurzů na změnu postojů jejich účastníků | cze |
dc.title.alternative | The influence of experiential methods to change attitudes of participans | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21152 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis represents possibilities, impacts and liabilities which arise from participants? influencing of experience courses by techniques of experience pedagogy.
In the first part of the thesis basic concepts of experience pedagogy are determined. Concepts are principle of experienced pedagogy, its goals, techniques and instruments used to reach the goals. My thesis is dealing with the principle of willingness, comfort zone, Kolb?s learning cycle, the state of Flow, reflection and challenges.
In the second part the term position and consequently items which serve to changes throughout the usage of techniques of experience pedagogy are defined. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |