Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorBuchtová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:19Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:19Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27927
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem písemného projevu u dětí v anglickém jazyce a jeho hodnocením. Teoretická část pojednává o psaní jako přirozeném procesu učení, tedy o všem, co je jeho součástí, například které kroky jsou potřebné k tomu, aby se děti úspěšně dostaly k volnému písemnému vyjádření, jaký význam má opravování chyb v textu a také jakými způsoby lze opravit a ohodnotit písemné práce dětí. Rovněž se věnuje psaní v angličtině z pohledu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části bylo navrženo několik konkrétních plánů hodin, během nichž byli žáci 9. třídy vedeni k volnějšímu písemnému vyjádření. To znamená, že na základě důkladně vybraných a sestavených cvičení postupovali od řízeného psaní k volnému. Ze získaných prací byly náhodně vybrány čtyři ze série polořízeného psaní dále a byly dány k ohodnocení dvěma budoucím učitelům a dvěma zkušeným. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou děti schopné volného písemného projevu v anglickém jazyce během několika vyučovacích hodin, a také jak se liší hodnocení budoucích a zkušených pedagogů především ve vztahu ke kritériím, podle nichž byl písemný projev žáků hodnocen.cze
dc.format77 s., 13 s. obr. příloh
dc.format77 s., 13 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleRozvoj písemného projevu u dětí v anglickém jazyce a jeho hodnocenícze
dc.title.alternativeDeveloping and evaluating writing of children in English language teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10311
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is concerned with developing and evaluating writing of children in English language teaching. The theoretical part deals with writing as a natural learning process and everything that includes, for instance, what steps are needed to reach successfully a free style, the importance of error correction as well as the ways of correction and evaluation of children’s written work. It is also focused on writing in English within the Framework Educational Programme for Elementary Education. In the practical part, several concrete lessons were projected in which the ninth-grade children were led to free writing. It means that on the basis of carefully chosen and well-organized exercises young learners proceeded from controlled to free writing. From the gained written work, four from the set of semi-controlled exercises and further were chosen randomly and they were given to be evaluated by two future teachers and two experienced ones. The aim of this diploma thesis is to find out if children are able to write free written work in English within several lessons as well as how the evaluation differs from one teacher to another especially in accordance with the chosen criteria.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam