Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorŠvejdová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:20Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:20Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27930
dc.description.abstractDiplomová práce ''Zpětná vazba v interakci ve třídě'' je zaměřena na poskytování či neposkytování zpětné vazby učitelem žákovi v běžné každodenní školní interakci a zdali má tato vazba spíše evaluační či komunikativní charakter. První část této práce je věnována teorii, kde je nastíněna problematika týkající se právě tématu zpětné vazby. Teoretická část je podložena odbornou literaturou, přičemž nejvíce byly používány publikace zahraničních autorů. Dále se tato část zabývá různými technikami opravování chyb prováděné buď učitelem anebo žáky a popisem, jak se tyto metody v praxi používají. Druhá část se zabývá praktickým výzkumem prováděným na několika základních školách. Cílem práce je zjistit, který typ zpětné vazby, popřípadě které techniky na základních školách jsou ve výuce nejpřínosnější pro rozvoj ústního projevu žáků a jak žáci sami vnímají zpětnou vazbu učitele.cze
dc.format71
dc.format71
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleZpětná vazba v interakci ve tříděcze
dc.title.alternativeFeedback in classroom interactioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10315
dc.description.abstract-translatedThis thesis called ''Feedback in Classroom Interaction'' is focused on different ways of providing students with feedback by teachers in everyday school interaction and whether the feedback is rather evaluative or communicative. The first part, which is aimed at theoretical description, deals with problems concerning feedback. For the theoretical part there was used specialized literature written mainly by foreign authors. Furthermore the thesis describes different techniques of correcting and how these methods are being used in practice. The second part is concentrated on practical research done at several basic schools. The aim of this work is to find out which type of feedback or which techniques used at basic schools are the most effective for pupils to develop their speaking skills and how the students themselves perceive teacher´s feedback.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam