Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorMalcová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:50Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:50Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28083
dc.description.abstractTato diplomová práce se v první, teoretické části zabývá jednotlivými komponentami, které souvisí s pedagogickou praxí na vysokých školách. Tato teoretická část seznamuje čtenáře s praxí, s dopadem praxe na studenta, se zdrojem profesionalizace v historickém vývoji a zahraničními modely profesionalizace. Dále v této části seznamuje čtenáře s úzkým vztahem, který má praxe s didaktikami. Zde dochází k osvětlování dané problematiky na jednotlivých fakultách. Pozornost je zde také věnována problematice vzdělavatelů učitelů, motivaci v pedagogické praxi, organizaci pedagogické praxe a jejímu hodnocení. Tato část je doplněna několika návrhy, jak by problémy u jednotlivých komponent pedagogické praxe šly řešit. Druhá část je část praktická ? výzkumná. Tato část zjišťuje pomocí dotazníků spokojenost studentů s pedagogickými praxemi na PF JCU v Českých Budějovicích a zpracovává jejich návrhy na zlepšení. Výsledky byly zpracovávány graficky a doplněny komentářem. K diplomové práci jsou přiloženy zajímavé přílohy související s pedagogickou praxí.cze
dc.format114 s.
dc.format114 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická praxecze
dc.subjectkomponenty pedagogické praxecze
dc.subjectučitelství pro základní školycze
dc.subjectpraxe ve vzdělávání učitelůcze
dc.subjectvzdělávání učitelůcze
dc.subjectpedagogická fakulta.cze
dc.subjecteducational practiceeng
dc.subjectcomponents of pedagogical practiceeng
dc.subjectteacher training for elementary schooleng
dc.subjectpractice in teacher trainingeng
dc.subjectteacher educationeng
dc.subjectfaculty of educationeng
dc.titleDiagnostika pedagogické praxe očima studenta pedagogické fakultycze
dc.title.alternativeDiagnostics of pedagogical practise by the pedagogical faculty student´seng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13933
dc.description.abstract-translatedIn theoretical part, this thesis is occupied with indiviual components related with pedagogical practice at universities. This theoretical part acquaint the reader with practice, with an impact on a student, with the source of professionalization in the historical developement and with the foreign models of professionalization. In this section, it also acquaints the readers with the fine line of practice with teaching methodology. It illuminates issues in particular faculties. It also pushed ahead educators of teachers, ahead motivation in practice, organization of teaching practice and its evaluation. This part is added on several proposals of dealing the issues. The second part is practical and explorational. This part finds out satisfaction of students with teaching practice at The Faculty of pedagogy in České Budějovice using questionnaires and processes their proposals to improve. The results were graphically processed and accompanied by commentary. The thesis is accompanied by interesting annexes applied on pedagogical practice.eng
dc.date.accepted2010-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam