dc.contributor.advisor | Tržilová, Dana | |
dc.contributor.author | Vítková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:56:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:56:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28086 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zmapování práce dětí s hrou Obkreslovačka. Zaměřuji se především na strategie řešení úloh, kdy žáci mají obkreslit určitý útvar. Navrhla a popsala jsem tři různé strategie řešení a zabývám se jejich existencí. Součástí této práce je statistické zpracování úspěšnosti žáků při řešení úloh v rámci konkrétních sad i statistika úspěšnosti sad jako takových. Zkoumám také, jak se dětem pracuje s programem, jaké mají potíže, co se jim daří a které úlohy jim dělají největší problém. Soustředím svou pozornost také na rozdíly mezi chlapci a dívkami při používání konkrétních strategií a v úspěšnosti při řešení úloh. Zabývám se vhodností hry Obkreslovačka pro žáky a doporučením této hry pro konkrétní věkovou skupinu. Má práce vychází zčásti z teoretických poznatků, dodaných dat a zčásti z mé vlastní praxe. | cze |
dc.format | 101 s. | |
dc.format | 101 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Obkreslovačka | cze |
dc.subject | Logo | cze |
dc.subject | Imagine | cze |
dc.subject | strategie řešení | cze |
dc.subject | strategie programátorská | cze |
dc.subject | strategie po kroku | cze |
dc.subject | strategie zčásti po kroku. | cze |
dc.subject | Logo | eng |
dc.subject | Imagine | eng |
dc.subject | strategies | eng |
dc.subject | solving | eng |
dc.subject | exercises | eng |
dc.subject | suitability | eng |
dc.subject | recommending. | eng |
dc.title | Analýza práce žáků s programem "Obkreslovačka" | cze |
dc.title.alternative | The Analysis of the pupils' work with the program "Obkreslovačka" | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13974 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this work is to chart interaction of children with the ''Obkreslovačka'' game. I primarily focus on various strategies for solving exercises where pupils are supposed to encircle certain shapes. I propose and describe three different strategies and evaluate their existence. Part of this work is a statistic compilation of pupil´s success rates while solving exercises from individual sets as well as the statistics of success of each set. I examine the way how children work with this program - what problems do they have, what is easy for them and which exercises cause them the biggest problems. I focus on the differences between boys and girls while using concrete strategies and the differences while solving exercises. I am evaluating the suitability of the ''Obkreslovačka“ game for pupils and recommending this game to a specific age group. Part of my work is based on theoretical knowledge and supplemental data, part is based on my own practical experiences. practicalexperiences. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-HV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Koldová, Helena | |