Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTržilová, Dana
dc.contributor.authorVítková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:53Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:53Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28086
dc.description.abstractCílem této práce je zmapování práce dětí s hrou Obkreslovačka. Zaměřuji se především na strategie řešení úloh, kdy žáci mají obkreslit určitý útvar. Navrhla a popsala jsem tři různé strategie řešení a zabývám se jejich existencí. Součástí této práce je statistické zpracování úspěšnosti žáků při řešení úloh v rámci konkrétních sad i statistika úspěšnosti sad jako takových. Zkoumám také, jak se dětem pracuje s programem, jaké mají potíže, co se jim daří a které úlohy jim dělají největší problém. Soustředím svou pozornost také na rozdíly mezi chlapci a dívkami při používání konkrétních strategií a v úspěšnosti při řešení úloh. Zabývám se vhodností hry Obkreslovačka pro žáky a doporučením této hry pro konkrétní věkovou skupinu. Má práce vychází zčásti z teoretických poznatků, dodaných dat a zčásti z mé vlastní praxe.cze
dc.format101 s.
dc.format101 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectObkreslovačkacze
dc.subjectLogocze
dc.subjectImaginecze
dc.subjectstrategie řešenícze
dc.subjectstrategie programátorskácze
dc.subjectstrategie po krokucze
dc.subjectstrategie zčásti po kroku.cze
dc.subjectLogoeng
dc.subjectImagineeng
dc.subjectstrategieseng
dc.subjectsolvingeng
dc.subjectexerciseseng
dc.subjectsuitabilityeng
dc.subjectrecommending.eng
dc.titleAnalýza práce žáků s programem "Obkreslovačka"cze
dc.title.alternativeThe Analysis of the pupils' work with the program "Obkreslovačka"eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13974
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this work is to chart interaction of children with the ''Obkreslovačka'' game. I primarily focus on various strategies for solving exercises where pupils are supposed to encircle certain shapes. I propose and describe three different strategies and evaluate their existence. Part of this work is a statistic compilation of pupil´s success rates while solving exercises from individual sets as well as the statistics of success of each set. I examine the way how children work with this program - what problems do they have, what is easy for them and which exercises cause them the biggest problems. I focus on the differences between boys and girls while using concrete strategies and the differences while solving exercises. I am evaluating the suitability of the ''Obkreslovačka“ game for pupils and recommending this game to a specific age group. Part of my work is based on theoretical knowledge and supplemental data, part is based on my own practical experiences. practicalexperiences.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-HV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKoldová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam