dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Hoffmannová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:57:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:57:02Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28096 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na srovnání pojetí prvopočátečního čtení a psaní v učebnicích tří vybraných nakladatelství (Nová škola, Didaktis, Fraus). Je rozdělena na část teoretickou a část srovnávací.
V teoretické části je podrobně analyzován současný stav i vývojové trendy počátečního čtení a psaní, a to v období předslabikářovém, slabikářovém a poslabikářovém.
Srovnávací část se zabývá porovnáním metodických příruček a učebnic vybraných nakladatelství.
V závěru práce jsou naznačeny další možnosti zdokonalování čtenářských a písařských dovedností žáků.
Diplomová práce je doložena přílohovým materiálem. | cze |
dc.format | 80 s., 21 s. obr. příloh | |
dc.format | 80 s., 21 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Pojetí počátečního čtení a psaní v učebnicích nakladatelství Nová škola, Didaktis a Fraus | cze |
dc.title.alternative | The conception of initial reading and writing within textbooks of Nová škola, Didaktis and Fraus publisher´sils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 15411 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the comparison of conception of very beginning reading and writing in the textbooks of three chosen publishers (Nová škola, Didaktis, Fraus). It is divided into theoretical and comparative part.
In the theoretical part the authoress closely analyses the present condition and the development of elementary reading and writing in before syllabary period, syllabary period and after syllabary period.
The comparative part is concentrated on the comparison of methodical manuals for teachers and textbooks published by Nová škola, Didaktis and Fraus.
Next possibilities of improving pupils´ reading and writing skills are included in the end of the work.
The diploma thesis is documented with appendices. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Křivancová, Michaela | |