Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorHoffmannová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:02Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:02Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28096
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na srovnání pojetí prvopočátečního čtení a psaní v učebnicích tří vybraných nakladatelství (Nová škola, Didaktis, Fraus). Je rozdělena na část teoretickou a část srovnávací. V teoretické části je podrobně analyzován současný stav i vývojové trendy počátečního čtení a psaní, a to v období předslabikářovém, slabikářovém a poslabikářovém. Srovnávací část se zabývá porovnáním metodických příruček a učebnic vybraných nakladatelství. V závěru práce jsou naznačeny další možnosti zdokonalování čtenářských a písařských dovedností žáků. Diplomová práce je doložena přílohovým materiálem.cze
dc.format80 s., 21 s. obr. příloh
dc.format80 s., 21 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePojetí počátečního čtení a psaní v učebnicích nakladatelství Nová škola, Didaktis a Frauscze
dc.title.alternativeThe conception of initial reading and writing within textbooks of Nová škola, Didaktis and Fraus publisher´silseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15411
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the comparison of conception of very beginning reading and writing in the textbooks of three chosen publishers (Nová škola, Didaktis, Fraus). It is divided into theoretical and comparative part. In the theoretical part the authoress closely analyses the present condition and the development of elementary reading and writing in before syllabary period, syllabary period and after syllabary period. The comparative part is concentrated on the comparison of methodical manuals for teachers and textbooks published by Nová škola, Didaktis and Fraus. Next possibilities of improving pupils´ reading and writing skills are included in the end of the work. The diploma thesis is documented with appendices.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKřivancová, Michaela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam