dc.contributor.advisor | Elich, Markéta | |
dc.contributor.author | Čížková, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:04:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:04:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2810 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je ukázat a objasnit funkci či účel dětského domova se školou, a zjistit pohled dětí na pobyt v tomto typu zařízení. Teoretická část popisuje druhy zařízení pro výkon ústavní výchovy, ústavní výchovu a s ní spojenou legislativu a také jaké jsou důvody pro umístění dětí do uvedených zařízení. Charakterizuje osobnost klienta a zaměstnance v tomto typu zařízení, volnočasové aktivity dětí, negativní vliv ústavní výchovy a jak probíhá ukončení pobytu v dětském domově se školou. Dětské domovy se školou mají z předchozích dob velmi špatnou pověst. Ve společnosti kolují různé mýty a málokdo si pod tímto pojmem vybaví něco pěkného. V praktické části se na základě rozhovorů snažím zjistit jaký je skutečně pohled dětí, které jsou umístěny v dětském domově se školou Měcholupy, na pobyt v tomto typu zařízení | cze |
dc.format | 51 s. (76 943 znaků) | |
dc.format | 51 s. (76 943 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ústavní výchova | cze |
dc.subject | zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy | cze |
dc.subject | dětský domov se školou | cze |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | volnočasové aktivity | cze |
dc.subject | opuštění dětského domova se školou | cze |
dc.subject | institutional education | eng |
dc.subject | Institutional Care facility | eng |
dc.subject | Children's home with school | eng |
dc.subject | behaviour disorders | eng |
dc.subject | free time activities | eng |
dc.subject | leaving children´s home with school | eng |
dc.title | Pohled dětí z Dětského domova se školou Měcholupy na pobyt v tomto typu zařízení | cze |
dc.title.alternative | A view of children from children´s home with school in Měcholupy on life in this type of institute | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21175 | |
dc.description.abstract-translated | The target of this bachelory work is to show and clear the function of children´s home with school and it tries to get the children´s point of view on life in this type of institute. The teoretical part describes kinds of institutes for institutional education duty, institutional education itself and a legislation conected with it. Also there are the reason for placing children in such institutes. It characterizes personality of a client and an employee of such type of institute, so as freetime activities of children, negative influence of institutional education and how goes the ending of a stay in chidren ´s home with school. Children´s home with school has got very bad reputation from the past. There are many diferent misinterpretations in our society. Not many of us imagine anything pleasant about it. In the practical part I try to discover the real children´s oppinion about institutional care. It is based on dialogs with children who live in children´s home with school in Měcholupy | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |