Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorPazderová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:58:46Z
dc.date.available2021-12-07T12:58:46Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-11-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28188
dc.description.abstractDiplomová práce ,,Aktivizující metody ve vyučování a jejich vliv na klima třídy'' pojednává o aktivizující metodách a jejich vlivu na klima třídy. Cílem práce je změření klimatu dané třídy, použití aktivizujících metod a následné změření klimatu třídy. Výsledky jsou porovnány, hypotézy vyhodnoceny a zjištěn tak vliv aktivizujících metod na klima třídy. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu (výuková metoda, aktivizující výukové metody, prostředí, atmosféra, klima třídy). Dále je zde charakterizovaná problematika zkoumání klimatu, různé metody zkoumání aj.. Praktická část nabízí přehled metod zkoumání klimatu, popis zvolených metod výzkumu a průběh výzkumu. Získané údaje jsou zpracovány, vyhodnoceny a zaneseny do tabulek a grafů, podle nichž můžeme lépe zhodnotit celkové klima tříd a jednotlivé proměnné klimatu třídy (zaujetí žáka školní prací, vztahy mezi žáky ve třídě, učitelova pomoc žákům, orientace žáků na úkoly, pořádek a organizovanost, jasnost pravidel). Předmětem zkoumání bylo především zjištění a porovnání celkového klimatu třídy před a po používání aktivizujících metod ve vyučování.cze
dc.format112 s., 4 s. obr. příloh.
dc.format112 s., 4 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýuková metodacze
dc.subjectklasifikace metodcze
dc.subjectaktivizující metodycze
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectprostředícze
dc.subjecttřídacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectvztahy mezi žákycze
dc.subjectmetody zkoumání klimatu třídycze
dc.subjectdotazník CES (Classroom Environment Scale)cze
dc.subjectklasická sociometrická metoda.cze
dc.subjecteducation methodeng
dc.subjectclassification of methodseng
dc.subjectactivising methodseng
dc.subjectclimate in classeng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjectclasseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectrelationships between studentseng
dc.subjectmethods of exploration of the climate in classeng
dc.subjectCES questionary (Classroom Environment Scale)eng
dc.subjectclassical sociometric methodeng
dc.titleAktivizující metody ve vyučování a jejich vliv na klima třídycze
dc.title.alternativeActivating Methods in Education and Their Influence on the Climate of the Classeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9923
dc.description.abstract-translatedThe thesis ''Activising methods in education and their influence on the climate in class“ is based on activising methods and their influence on the climate in class. The purpose of this work is measuring the climate on class, using of activising methods and then a consequent measuring of the climate in class. The results have been compared, the hypothesis analyzed and so found the influence on the climate in class. In the theoretical part are explained the basic terms connected with the subject (education method, activising education methods, environment, atmosphere, climate in class). Then is the problematic of researching the climate characterized, other methods of observation etc. The practical part offers a review of methods of investigating the climate, subscription of some chosen methods and the process of the research. The obtained entries are utilized, analyzed and enlisted in charts and graphs, which provide better evaluation of the whole climate in class and the particular parameters of the climate in class (concern of the student for school work, relationships between the schoolmates, teacher’s help to the students, orientation of the students on homework, arrangement and organization, clearness of the rules). The object of exploration have been especially the finding and comparing of the whole climate in class before and after using of the activising methods in education.eng
dc.date.accepted2010-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-Př/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam