dc.contributor.advisor | Ochozka, Karel | |
dc.contributor.author | Hub, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:05:02Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:05:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2819 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá popisem muzikoterapeutických metod využitelných v práci s dětmi mladšího školního věku ve volném čase. První kapitola se zaměřuje na historii muzikoterapie. Další kapitola popisuje pojem muzikoterapie, následuje její definování. Zaměřuji se i na klasifikaci muzikoterapie podle různých kritérií. Třetí kapitola se věnuje možnostmi aplikace muzikoterapie v oblasti pedagogiky volného času. Předposlední kapitola popisuje strukturu muzikoterapeutické lekce, hudební prostředky a dále se zmiňuje o třech aktivních metodách. Jednotlivé metody jsou doplněny o praktické příklady muzikoterapeutických aktivit. Pátá, poslední kapitola je věnovaná receptivním muzikoterapeutickým metodám, které jsou taktéž doplněny o praktické aktivity. | cze |
dc.format | 50 s. | |
dc.format | 50 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | muzikoterapie | cze |
dc.subject | muzikoterapeutické metody | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | psychohygiena | cze |
dc.subject | osobnostní rozvoj | cze |
dc.subject | kognitivní procesy | cze |
dc.subject | music-therapy | eng |
dc.subject | music-therapeutic methods | eng |
dc.subject | pedagogy of leisure time | eng |
dc.subject | mental health | eng |
dc.subject | personal progress | eng |
dc.subject | kognitive processes | eng |
dc.title | Využití muzikoterapeutických metod v práci s dětmi mladšího školního věku ve volném čase | cze |
dc.title.alternative | The use of music-therapeutical methods in working with children in younger school age in their free time | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21263 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis describes music-therapeutical methods used during the work with pre-school children in their free time. The first chapter is focused on the history of music-therapy. The next chapter describes the concepts of music-therapy based on different criteria. The third chapter analyses the possibilities of application of music-therapy in free-time pedagogy. The following chapter describes the structure of the music-therapy lesson, musical facilities and it discusses three activ methods. Each method is supplemented by practical examples of music-therapeutical activity. The last chapter describes the receptive methods, which are also supplemented by practical activities. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |