Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorHub, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:02Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:02Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2819
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá popisem muzikoterapeutických metod využitelných v práci s dětmi mladšího školního věku ve volném čase. První kapitola se zaměřuje na historii muzikoterapie. Další kapitola popisuje pojem muzikoterapie, následuje její definování. Zaměřuji se i na klasifikaci muzikoterapie podle různých kritérií. Třetí kapitola se věnuje možnostmi aplikace muzikoterapie v oblasti pedagogiky volného času. Předposlední kapitola popisuje strukturu muzikoterapeutické lekce, hudební prostředky a dále se zmiňuje o třech aktivních metodách. Jednotlivé metody jsou doplněny o praktické příklady muzikoterapeutických aktivit. Pátá, poslední kapitola je věnovaná receptivním muzikoterapeutickým metodám, které jsou taktéž doplněny o praktické aktivity.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmuzikoterapiecze
dc.subjectmuzikoterapeutické metodycze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectpsychohygienacze
dc.subjectosobnostní rozvojcze
dc.subjectkognitivní procesycze
dc.subjectmusic-therapyeng
dc.subjectmusic-therapeutic methodseng
dc.subjectpedagogy of leisure timeeng
dc.subjectmental healtheng
dc.subjectpersonal progresseng
dc.subjectkognitive processeseng
dc.titleVyužití muzikoterapeutických metod v práci s dětmi mladšího školního věku ve volném časecze
dc.title.alternativeThe use of music-therapeutical methods in working with children in younger school age in their free timeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21263
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describes music-therapeutical methods used during the work with pre-school children in their free time. The first chapter is focused on the history of music-therapy. The next chapter describes the concepts of music-therapy based on different criteria. The third chapter analyses the possibilities of application of music-therapy in free-time pedagogy. The following chapter describes the structure of the music-therapy lesson, musical facilities and it discusses three activ methods. Each method is supplemented by practical examples of music-therapeutical activity. The last chapter describes the receptive methods, which are also supplemented by practical activities.eng
dc.date.accepted2011-08-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam