dc.contributor.advisor | Lhotová, Marie | |
dc.contributor.author | Klozová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:05:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:05:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2825 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá obdobím vzdoru, je rozdělena do tří kapitol, které jsou teoretického charakteru. První kapitola se zabývá obdobím vzdoru obecně, druhá kapitola se věnuje období vzdoru u batolat a třetí kapitola se věnuje období vzdoru u pubescentů. Ve druhé a třetí kapitole je časové vymezení daného období, důvody vzdoru, emoční vývoj jedince, vývoj identity a výchovné styly, které mohou pomoci ovlivnit chování dítěte. V praktické části jsou tři kazuistiky, kde je s rodiči rozebírána jejich rodinná situace. Rodiče zde uvedli příklady vzdoru dítěte, jejich řešení a společně jsme určili, který z výchovných stylů, popsaný v teoretické části, rodiče při výchově používají. Bylo zjišťováno, zda se teorie prolíná s praxí. | cze |
dc.format | 49 | |
dc.format | 49 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | období vzdoru | cze |
dc.subject | vzdor | cze |
dc.subject | batole | cze |
dc.subject | pubescent | cze |
dc.subject | identita | cze |
dc.subject | emoční vývoj | cze |
dc.subject | výchovný styl | cze |
dc.subject | vřelý vztah | cze |
dc.subject | hranice | cze |
dc.subject | defiance | eng |
dc.subject | toddler | eng |
dc.subject | pubescent | eng |
dc.subject | identity | eng |
dc.subject | emotional development | eng |
dc.subject | parenting style | eng |
dc.subject | heartfelt relationship | eng |
dc.subject | rules | eng |
dc.title | Období vzdoru v životě člověka | cze |
dc.title.alternative | Defiance in the man's life | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21431 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with defiance in the man´s life. The thesis is divided in three chapters, which are theoretical. First chapter delas with defiance of the general, the second chapter is devoted the defiance in toddlers and third chapter is devoted the defiance in pubescents. In the second and the third chapter is time-limited period, reasons for defiance, emotional development of the individual, development of identity and parenting styles, which can help affect child´s behavior.
In the practical part are three case reports. The parents here talk about their family situation. The parents mention examples of child´s defiance, their solution, and together we determined, which of the parenting styles in theoretical part, they use. I find whether theory can be the basis for practice. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |