Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorKučerová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:09Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:09Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2826
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá popsáním rozvoje hudebních dovedností u předškolních dětí. První kapitola se věnuje vymezení předškolního období a tělesným, rozumovým, emočním vývojem dítěte, dále jeho fantasií a hrou. Druhá kapitola se zaměřuje na vysvětlení pojmu hudební dovednost, na rozdíl mezi hudební dovedností a schopností, věnuje se činitelům, které ovlivňují hudební dovednosti. Třetí kapitola popisuje hudební činnosti dětí- zpěv, hudebně- pohybovou výchovu, instrumentální hru a poslech. Praktická část popisuje metodický postup při konkrétních hudebních činnostech s dětmi. Jedná se o tři lidové písničky: ?Holka modrooká?, ?Čížečku, čížečku? a ?Já do lesa nepojedu?.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjecthudební dovednosticze
dc.subjecthudební činnosticze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectlidové písničkycze
dc.subjectchildeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectmusical skillseng
dc.subjectmusical activitieseng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectfolk songseng
dc.titleRozvoj hudebních dovedností u předškolních dětícze
dc.title.alternativeThe development of musical skills in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21433
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with describing the development of musical skills in preschool children. The first chapter deals with the definition of pre- school period and the physical, intellectual, emotional child development, as well as his imagination and play. The second chapter focuses on the notion of musical skill, the dirrerence between musical skills and abilities and covers the factors that affect musical skills. The third chapter describes the children's musical activities- singing, music and physical education, instrumental playing and listening. The practical part describes the methodology for specific music activities with children. There are three folk songs: ?Holka modrooká?, ?Čížečku, čížečku? a ?Já do lesa nepojedu?.eng
dc.date.accepted2012-09-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam