Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHála, Jaroslav
dc.contributor.authorHeřmánková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:12Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:12Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2829
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vztahy dívek umístěných ve Výchovném ústavu v Počátkách s jejich rodiči. V teoretické části jsou popsány legislativní základy existence výchovných ústavů v České republice, psychosociální charakteristika dívek umísťovaných do výchovných ústavů a speciálně pedagogické postupy uplatňované při práci s dívkami umístěnými ve výchovných ústavech a s jejich rodiči. V praktické části jsou vymezeny dvě výzkumné otázky. 1. otázka: Jaké jsou vztahy mezi dívkami umístěnými ve Výchovném ústavu Počátky a jejich rodiči? 2. otázka: Jak tyto vztahy ovlivňují možnosti reintegrace dívek do společnosti? Pouze 30% respondentek uvádí pozitivní vztahy s rodiči, bez známek citové deprivace a negativního vlivu na její reintegraci do společnosti. Zbylých 70% potvrzuje mnohé výzkumy. Je patrné, že u odloučených dětí je potřeba lásky a sounáležitosti dlouhodobě neuspokojivá.cze
dc.format40 s. (16 191 znaků).
dc.format40 s. (16 191 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdívkycze
dc.subjectnáhradní výchovná péčecze
dc.subjectresocializacecze
dc.subjectrodiče a děticze
dc.subjectrodinné vztahycze
dc.subjectvýchova mládežecze
dc.subjectvýchovné ústavy pro mládežcze
dc.subjectgirlseng
dc.subjectalternative educational careeng
dc.subjectrehabilitationeng
dc.subjectparents and childreneng
dc.subjectfamily relationseng
dc.subjecteducation of youtheng
dc.subjecteducational institutions for youtheng
dc.titleO některých stránkách vztahů mezi dívkami umístěnými ve Výchovném ústavu Počátky a jejich rodičicze
dc.title.alternativeOn Some Aspects of the Relationship between Girls Placed in the Educational Institute Počátky and Their Parentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21549
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the relations of girls placed in the Educational Institute Počátky with their parents. The theoretical part describes the legislative foundations of the existence of educational institutes in the Czech Republic, psychosocial characteristics of girls placed in educational institutions, and especially the pedagogical procedures applied when working with girls placed in educational institutions and with their parents. The practical part is dedicated to the following two research questions: 1st question: What are the relationships between the girls placed in the Educational Institute Počátky and their parents? 2nd question: How do these relationships affect the possibility of reintegration of girls into the society? Only 30% of the respondents shows the positive relationships with parents, without signs of emotional deprivation and negative influence on its reintegration into society. The remaining 70% is confirmed by many studies. It is apparent that for isolated children need for love and belonging is the long run unsatisfactory.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam