Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaliňáková, Lucie
dc.contributor.authorHonsová, Ivana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:15Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:15Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2833
dc.description.abstractPráce nám přibližuje pojem nízkoprahová zařízení pro děti a mládež a charakterizuje vybrané pojmy motivace, spokojenost a klient NZDM. Dále popisuje konkrétní nízkoprahová zařízení pro děti a mládež ve městě Třebíči, ve kterých probíhal výzkum. Cílem výzkumu bylo zmapovat situaci v oblasti motivace a spokojenosti klientů v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež ve městě Třebíči. Zjistit, co vede klienty těchto klubů k jejich návštěvě a zda jsou v zařízení spokojeni nebo by uvítali nějaké změny. Ke sběru dat byla použita metoda kvalitativního výzkumu za pomoci techniky strukturovaného rozhovoru. Zjištěné výsledky jsou shrnuty v diskuzi a závěru práce.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectklientcze
dc.subjectděti a mládežcze
dc.subjectnízkoprahová zařízení pro děti a mládežcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectsatisfactioneng
dc.subjectclienteng
dc.subjectchildren and youtheng
dc.subjectassistance centres for children and youtheng
dc.subjectleisure timeeng
dc.titleAnalýza motivace a spokojenosti klientů NZDM v Třebíčicze
dc.title.alternativeThe Analysis of Motivation and Satisfaction of the Clients of NZDM in Třebíčeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21556
dc.description.abstract-translatedThis thesis specifies the term NZDM - specific social care service for children and youth, and characterizes the following terms: motivation, satisfaction and NZDM client. It goes on to describe one of these centres located in the town of Třebíč in which the research took place. The aim of this research was to assess the situation in the area of motivation and satisfaction of clients of such establishments. In addition, it aimed to identify the reasons why clients visit such establishments and whether they are satisfied with the services or would welcome some changes. To collect the data the researcher used one of the methods of qualitative research, concretely the fully structured interview. The gained results were summarized in the discussion and conclusion of the thesis.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeElich, Markéta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam