Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorBukovská, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:19Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:19Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2837
dc.description.abstractHlavním tématem bakalářské práce je architektura a prostředí, ve kterém ţijeme. Z holistického pohledu vychází nejen architektura, ale i další témata s ní související. Alternativním přístupem je nabízen moţný náhled na vyuţití motivace v pedagogické oblasti. Přiblíţíme si pojmy, které se týkají zdravého bydlení, Feng Šuej, tradičních staveb aj. Uvedeme charakteristiku uměleckých směrů v 19. a 20. století. Návodem pro správnou ?skicu? budoucnosti nám můţe slouţit i zmíněné pozitivní myšlení. V praktické části se dozvíme, jaké mínění a vědomosti o architektuře a prostoru vlastní studenti středních škol. Výsledky byly porovnány mezi SZŠ a SPŠS.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectholistická architekturacze
dc.subjectcelostní architekturacze
dc.subjectarchitekturacze
dc.subjectprostorcze
dc.subjectvnímání prostorucze
dc.subjectkrajinný rázcze
dc.subjectFeng Šuejcze
dc.subjectfeng shuicze
dc.subjectzdravícze
dc.subjectzdravé bydlenícze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectholistic architectureeng
dc.subjectarchitectureeng
dc.subjectspaceeng
dc.subjectspace perceptioneng
dc.subjectlandscapeeng
dc.subjectFeng Shuieng
dc.subjecthealtheng
dc.subjecthealthy livingeng
dc.titleMotivace mládeže k celostní architektuře a práci s prostoremcze
dc.title.alternativeMotivation of the youth to holistic architecture and work with a spaceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21560
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this thesis is architecture and environment, which we live in. Architecture and also other related issues are based on the holistic perspective. A possible view of the use of motivation in pedagogical field is offered by an alternative approach. We will learn about terms related to healthy living, Feng Shui, traditional buildings, etc. We will characterize the styles of art of the 19th and 20th century. The positive way of thinking can serve as a recipe for a proper ?sketch? of the future. In the practical part of the thesis we will learn about opinions and the amount of knowledge of architecture and space which secondary school students possess. The results were compared between a secondary medical school and a secondary school of civil engineering .eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam