Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimečková, Jana
dc.contributor.authorBandíková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:33Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:33Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2850
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na nejčastější důvody umisťování jedinců do Základní školy ve Vimperku a do dislokovaného pracoviště Volary. Teoretická část se zabývá současným systémem vzdělávání jedinců s mentální retardací, převážně praktickou školou a školskými poradenskými zařízeními. Dále charakterizuje mentální retardaci, psychosociální a sociokulturní handicap. Praktická část obsahuje analýzu dostupné dokumentace všech žáků Základní školy praktické ve Vimperku. Z této analýzy je patrné, že nejčastějším důvodem umístění žáků do praktické školy je mentální retardace. Psychosociální a sociokulturní handicap je zde zastoupen, ale není zásadním důvodem pro umístění dětí do tohoto školského zařízení.cze
dc.format35 s.
dc.format35 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSoučasný systém vzdělávání dětí s mentální retardacícze
dc.subjectpraktická školacze
dc.subjectPedagogicko-psychologické poradnycze
dc.subjectSpeciálně pedagogická centracze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectpsychosociální handicapcze
dc.subjectsociokulturní handicap.cze
dc.subjectcontemporary system of education for mentally retarded childreneng
dc.subjectspecial schooleng
dc.subjectpedagogical-psychological centerseng
dc.subjectspecial pedagogical centerseng
dc.subjectmental retardationeng
dc.subjectpsychosocial handicapeng
dc.subjectsociocultural handicapeng
dc.titleDůvody umisťování jedinců do základní školy praktické ve Vimperkucze
dc.title.alternativeReasons of persons arrangig in to primary practical school in Vimperkeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21601
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the most frequent causes of placement of individuals to the Special School in Vimperk and to the dislocated working compartment Volary. The theoretical part deals with contemporary system of education for mentally retarded individuals, it deals especially with a special school and educational counseling facilities. Further, it describes mental retardation, psychosocial and sociocultural handicap. The practical part includes the analysis of the available documentation of all the students from the Special School in Vimperk. The analysis shows the most frequent cause of the placement of the students to the special school is mental retardation. The causes include also psychosocial and sociocultural handicap, however these are not the major causes of placement of individuals to this school facility.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMaliňáková, Lucie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam