dc.contributor.advisor | Šimečková, Jana | |
dc.contributor.author | Bandíková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:05:33Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:05:33Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2850 | |
dc.description.abstract | Práce se zaměřuje na nejčastější důvody umisťování jedinců do Základní školy ve Vimperku a do dislokovaného pracoviště Volary. Teoretická část se zabývá současným systémem vzdělávání jedinců s mentální retardací, převážně praktickou školou a školskými poradenskými zařízeními. Dále charakterizuje mentální retardaci, psychosociální a sociokulturní handicap.
Praktická část obsahuje analýzu dostupné dokumentace všech žáků Základní školy praktické ve Vimperku. Z této analýzy je patrné, že nejčastějším důvodem umístění žáků do praktické školy je mentální retardace. Psychosociální a sociokulturní handicap je zde zastoupen, ale není zásadním důvodem pro umístění dětí do tohoto školského zařízení. | cze |
dc.format | 35 s. | |
dc.format | 35 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Současný systém vzdělávání dětí s mentální retardací | cze |
dc.subject | praktická škola | cze |
dc.subject | Pedagogicko-psychologické poradny | cze |
dc.subject | Speciálně pedagogická centra | cze |
dc.subject | mentální retardace | cze |
dc.subject | psychosociální handicap | cze |
dc.subject | sociokulturní handicap. | cze |
dc.subject | contemporary system of education for mentally retarded children | eng |
dc.subject | special school | eng |
dc.subject | pedagogical-psychological centers | eng |
dc.subject | special pedagogical centers | eng |
dc.subject | mental retardation | eng |
dc.subject | psychosocial handicap | eng |
dc.subject | sociocultural handicap | eng |
dc.title | Důvody umisťování jedinců do základní školy praktické ve Vimperku | cze |
dc.title.alternative | Reasons of persons arrangig in to primary practical school in Vimperk | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21601 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the most frequent causes of placement of individuals to the Special School in Vimperk and to the dislocated working compartment Volary. The theoretical part deals with contemporary system of education for mentally retarded individuals, it deals especially with a special school and educational counseling facilities. Further, it describes mental retardation, psychosocial and sociocultural handicap.
The practical part includes the analysis of the available documentation of all the students from the Special School in Vimperk. The analysis shows the most frequent cause of the placement of the students to the special school is mental retardation. The causes include also psychosocial and sociocultural handicap, however these are not the major causes of placement of individuals to this school facility. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Maliňáková, Lucie | |