Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorŠmajclová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:39Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:39Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2856
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na vývoj a vliv pedagogického myšlení Johna Deweyho. Snaží se o objasnění proč, za jakých podmínek a jakým způsobem se Dewey snažil o vytvoření nových výchovných idejí. Následně se pokouší o jejich srovnání se současnými výchovnými tendencemi českého školství.cze
dc.format33 s.
dc.format33 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectJohn Deweycze
dc.subjectpedagogické myšlenícze
dc.subjectpragmatická pedagogikacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectJohn Deweyeng
dc.subjecteducational thinkingeng
dc.subjectprogressive educationeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleJohn Dewey: pedagogické dílocze
dc.title.alternativeJohn Dewey: pedagogical workeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22173
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on development and influence of educational thinking of John Dewey. It tries to clarify why, upon what conditions and in what way Dewey strived for creation of new educational ideas. Consequently, it tries to compare them with the existing educational tendencies of Czech education system.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam