Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorHandšuhová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:40Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:40Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2857
dc.description.abstractPráce se zabývá reakcemi na pragmatickou pedagogiku a filosofii v první polovině 20. století na území Československa. Mapuje vývoj a začleňování myšlenek do reformy školství. Dále se zabývá reakcemi jednotlivých významných českých pedagogů na pragmatickou pedagogiku. Na základě studia pedagogů této doby (Příhoda, Hendrich, Uher, Čapek, Masaryk) a srovnání jejich zaujetí a postojů k pragmatické pedagogice se práce snaţí ozřejmit celkový přístup k reformnímu školství na území tehdejšího Československa. Práce nehodnotí pragmatickou pedagogiku jako takovou, snaţí se zmapovat její vývoj a postoj k ní.cze
dc.format41 s.
dc.format41 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpragmatická pedagogikacze
dc.subjectpragmatická filosofiecze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectpragmatismuscze
dc.subjectčeskoslovenskocze
dc.subjectpedagogické myšlenícze
dc.subjectpokusné školycze
dc.subjectreforma školstvícze
dc.subjectprogressive educationeng
dc.subjectprogressive philosophyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectpragmatismeng
dc.subjectCzechoslovakiaeng
dc.subjecteducational thoughteng
dc.subjectexperimental schoolseng
dc.subjecteducational reformeng
dc.titlePragmatická pedagogika a její ohlasy v českém pedagogickém myšlení první poloviny 20. stoletícze
dc.title.alternativeProgressive Education in Czech Educational Thought of 1900-1948eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22174
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the reaction to progressive education and philosophy in Czechoslovakia of 1900 ? 1948, it outlines the development and inclusion of progressivist ideas to educational reform. Next, it survens the reactions Czech pedagogues to progressive education. Based on studies of those pedagogues (Příhoda, Hendrich, Uher, Čapek, Masaryk), and attitudes fowarde progressive education it describes the background of educational reforms in pre-war Czechoslovakia.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam