Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSýkora, Jan
dc.contributor.authorŽůrková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:42Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:42Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2859
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematiku zajišťování zdravého klimatu v zájmovém a neformálním vzdělávání, analýzou nástroje, který měří a zjišťuje sociální klima ve školním prostředí. Dále modifikací tohoto nástroje pro potřeby zájmového a neformálního vzdělávání. První část bakalářské práce je zaměřena na termíny volný čas, zájmová činnost, motivace, sociální klima. Je zde věnován prostor zájmovým organizacím, kterých se měření klimatu dotýká. V další části práce je pozornost zaměřena na problematiku pedagogicko-psychologické diagnostiky a na její možné využití v praxi. Praktická část obsahuje modifikaci dotazníku CES a jeho aplikaci do prostředí zájmového a neformálního vzdělávání za pomoci výstupů odborné veřejnosti.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální klimacze
dc.subjectsociální prostředícze
dc.subjectzájmové a neformální vzdělávánícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectpedagogicko-psychologická diagnostikacze
dc.subjectdiagnostické metodycze
dc.subjectsocial climateeng
dc.subjectsocial environmenteng
dc.subjectleisure and informal educationeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectleisure time teachereng
dc.subjectinteractioneng
dc.subjectpedagogical and psychological diagnosiseng
dc.subjectdiagnostic methodseng
dc.titleZjišťování kvality klimatu v zařízení neformálního a zájmového vzdělávánícze
dc.title.alternativeRecognition qualities clime in arrangement informal and special - interest educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22176
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the issue of ensuring a healthy climate of the pet and informal learning, analysis tools that detect and measure the social climate at school. Further modifications of this tool for the needs and interest of non-formal education. The first part of this thesis is focused on the terms leisure and leisure activities, motivation, social climate. There is a dedicated space for the interest groups, which affects the measurement of change. In the next section, attention is focused on the issue of pedagogical-psychological diagnosis and its possible use in practice. The practical part includes a modified questionnaire CES and its application in the environment of interest and non-formal education through outcomes of the professional community.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam