dc.contributor.advisor | Ochozka, Karel | |
dc.contributor.author | Lošková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:05:45Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:05:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2861 | |
dc.description.abstract | Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí na tři
hlavní kapitoly. První nás seznamuje s psychologickým vývojem dítěte v předškolním
věku. Druhá kapitola se zabývá rozvojem hudebního vnímání a vyjadřování dětí.
Důležitým tématem této kapitoly je dětský hlas, techniky zpěvu a různá cvičení pro
správný rozvoj zpěvního hlasu. Součástí je také seznámení s využitím pozitivních
účinků hudby a motorických reakcí dětí na ni. Poslední kapitola je věnována specifiku
hudebních schopností a jejich rozvoji. V praktické části se věnuji vlastnímu projektu
v mateřském centru. Nejdříve představuji skupinu dětí, se kterými spolupracuji, a poté
přibližuji některá konkrétní setkání s nimi při hudebních hrátkách. | cze |
dc.format | 52 | |
dc.format | 52 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dětský hlas | cze |
dc.subject | hudba a její účinky | cze |
dc.subject | hudební schopnosti | cze |
dc.subject | amúzie | cze |
dc.subject | children voice | eng |
dc.subject | music and its effects | eng |
dc.subject | music abilities | eng |
dc.subject | non-musicality | eng |
dc.title | Rozvíjení hudebního a rytmického cítění u dětí od 1 roku do 4 let | cze |
dc.title.alternative | Development of musical and rhythmic sensibility of children from 1 to 4 years. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 22178 | |
dc.description.abstract-translated | My thesis is devided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part consists
of three main chapters. The first one gets us to know the psychological developement of
a pre-school child. The second one is about development of music perception and
children expression. Important item of this chapter is children voice, singing technic and
various exercises for right development of sing voice. Part of it is also identification
with using positive effects of music and childrens kinetic reactions to it. The last chapter
is specificaly focused to the music abilities and their development. In the practical part
I'm specialising in the project of the nursery center on it's own. Firtst of all I introduce
the crew of children I work with, then I describe some practicular meetings with them
during the music plays. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |