Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorLošková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:45Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:45Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2861
dc.description.abstractPráce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí na tři hlavní kapitoly. První nás seznamuje s psychologickým vývojem dítěte v předškolním věku. Druhá kapitola se zabývá rozvojem hudebního vnímání a vyjadřování dětí. Důležitým tématem této kapitoly je dětský hlas, techniky zpěvu a různá cvičení pro správný rozvoj zpěvního hlasu. Součástí je také seznámení s využitím pozitivních účinků hudby a motorických reakcí dětí na ni. Poslední kapitola je věnována specifiku hudebních schopností a jejich rozvoji. V praktické části se věnuji vlastnímu projektu v mateřském centru. Nejdříve představuji skupinu dětí, se kterými spolupracuji, a poté přibližuji některá konkrétní setkání s nimi při hudebních hrátkách.cze
dc.format52
dc.format52
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětský hlascze
dc.subjecthudba a její účinkycze
dc.subjecthudební schopnosticze
dc.subjectamúziecze
dc.subjectchildren voiceeng
dc.subjectmusic and its effectseng
dc.subjectmusic abilitieseng
dc.subjectnon-musicalityeng
dc.titleRozvíjení hudebního a rytmického cítění u dětí od 1 roku do 4 letcze
dc.title.alternativeDevelopment of musical and rhythmic sensibility of children from 1 to 4 years.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22178
dc.description.abstract-translatedMy thesis is devided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part consists of three main chapters. The first one gets us to know the psychological developement of a pre-school child. The second one is about development of music perception and children expression. Important item of this chapter is children voice, singing technic and various exercises for right development of sing voice. Part of it is also identification with using positive effects of music and childrens kinetic reactions to it. The last chapter is specificaly focused to the music abilities and their development. In the practical part I'm specialising in the project of the nursery center on it's own. Firtst of all I introduce the crew of children I work with, then I describe some practicular meetings with them during the music plays.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam