Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorVelíková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:47Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:47Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2863
dc.description.abstractPráce se zabývá popisem zavádění doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova na základní školy. Teoretická část se zaměřuje na výklad základních pojmů, dále charakterizuje předmět Etická výchova, jeho obsah, cíle a metody. Uvádí potřebné vzdělání učitelů, přibližuje důvody zavádění tohoto předmětu do školního vzdělávání, popisuje vybrané koncepce. V závěru se zaměřuje na přiblížení aktuálního stavu výuky etické výchovy na základní škole. Praktická část je zacílena na výzkum zavádění etické výchovy a aktuální stav výuky tohoto předmětu ve školách. Práce poskytuje komentář výsledků výzkumného dotazníkového šetření mezi učiteli etické výchovy a vyhodnocuje získaná data.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcílcze
dc.subjectetická výchovacze
dc.subjectetikacze
dc.subjectkoncepcecze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectmorálkacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectžákcze
dc.subjectaimeng
dc.subjectethics educationeng
dc.subjectethicseng
dc.subjectconceptioneng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectmoralityeng
dc.subjectteachereng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectpupileng
dc.titleEtická výchova na základní školecze
dc.title.alternativeEthics education at primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22180
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the description of complementary educational field Ethics education at primary schools. The theoretical part concentrates on the basic terms and it also characterizes the subject of Ethics education, its content, aims and methods. It mentions necessary education for teachers and gives reasons to implement this subject to school education. It describes selected conceptions, too. In the summary, it focuses on current state of this subject at primary schools. The practical part presents the research of the implementation of ethics education and the real contemporary state of education of this subject at schools. It comments on results of the questionnaire among teachers and it analyses the obtained information.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam