Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorMalíková, Martina Amálie
dc.date.accessioned2021-12-07T13:38:54Z
dc.date.available2021-12-07T13:38:54Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28647
dc.description.abstractTato práce se zabývá především představením iteračních systému a jejich možným začleněním do výuky na středních školách. Rozšiřuje pohled na elementární funkce a hloubku jejich pochopení studenty. Práce obsahuje pracovní listy a návrhy motivace pro unsadnění vstupu do problematiky.cze
dc.format60
dc.format60
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectelementární funkcecze
dc.subjectiteracecze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectelementary funcionseng
dc.subjectiterationseng
dc.subjectworking sheetseng
dc.titlePohled na elementární funkce z hlediska teorie iterací ve výuce matematiky na středních školáchcze
dc.title.alternativeElementary functions - point of view at education of mathematic on height schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10116
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals mainly with introduction to iterations and with implementation possibilities to high-school education. Extends the overview of elementary functions and depth of understanding by students. There are prepared working sheets and propositions of motivation to ease making sense of this area of mathematics.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam