Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValdrová, Jana
dc.contributor.authorFaladová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-07T13:38:57Z
dc.date.available2021-12-07T13:38:57Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2010-11-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28656
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou gender a genderových stereotypů v médiích, konkrétně v televizní reklamě. Práce je psaná v německém jazyce a pojata jako teoreticko?empirická. Jádrem této diplomové práce je analýza českých a německy mluvících televizních reklam jak po obsahové, tak po jazykové stránce. Důležitou součástí této práce je cd, na kterém jsou všechny analyzované reklamy. Cílem této práce je zjistit, do jakých rolí staví televizní reklama ženy a muže. Na základě sledovaných televizních reklam bude určeno, zda jsou genderové stereotypy v televizní reklamě posilovány, či jsou televizní reklamy genderově korektní.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgendercze
dc.subjecttelevizní reklamacze
dc.subjectgenderové stereotypycze
dc.subjectgenderová zatíženostcze
dc.subjectgenderová korektnostcze
dc.subjectstejné postavení mužů a žencze
dc.subjectgendereng
dc.subjecttelevision commercialeng
dc.subjectgender stereotypeseng
dc.subjectgender markereng
dc.subjectgender correctnesseng
dc.subjectgender equalityeng
dc.titleWeiblichkeits- und Männlichkeitsbilder in der tschechischen und deutschsprachigen Fernsehwerbung. Eine sprachliche und inhaltliche Analyse.cze
dc.title.alternativeFeminity and Masculinity in the Television Advertisements in Czech and German language. A Language and Content Analysis.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10480
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with gender and gender stereotypes in the media, in particular in television advertisements. The thesis is written in German and is conceived as theoretical and empirical. The core of this diploma work is both centered around language and content analysis of the TV commercials in Czech and German language. An important part of this work is a cd, which contains all of the analyzed commercials. The aim of this thesis is to find out in which roles women and men are presented in the commercials. On the basis of the analyzed TV commercials it will be determined whether the gender stereotypes in commercials are strengthened or whether the TV commercials are gender-correct.eng
dc.date.accepted2011-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePecka, Zdeněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam