Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorKlabouchová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:00Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:00Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2010-11-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28664
dc.description.abstractTato práce se věnuje žákům s matematickými poruchami. Dyskalkulie a další poruchy učení v matematice jsou obvykle poruchami v komunikaci mezi žákem a světem. Snahou je učit žáky matematice na úrovni, jaké jsou schopni. Práce je rozdělena do čtyř částí. V prvních dvou částech se věnuji pojmu dyskalkulie. V druhé části se zabývám reedukačními technikami. Třetí a čtvrtá část práce se týká pracovních listů, které jsem sama vypracovala. Hodnotím v nich práci žáků s dyskalkulií. Zabývám se prácí žáků, jak se jim s listy pracovalo, zda pro ně měly přínos. Svou prací dokazuji, že při reedukaci specifických poruch učení, resp. dyskalkulie, používáme co nejpřirozenějších metod a technik, v níž se dítě musí osvědčit. Tato diplomová práce slouží učitelům pohybujícím se v přítomnosti žáků s dyskalkulií. Přibližuje problematiku dyskalkulie a pomáhá v orientaci této problematiky.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdyskalkuliecze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectdyscalculiaeng
dc.subjectworksheeteng
dc.titleNávrh pracovních listů pro výuku matematiky v 6. třídě základní školy pro žáky s dyskalkulií.cze
dc.title.alternativeWorksheets for teaching mathematics at primary school for pupils who are dyscalculiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13460
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with children with ?mathematical? defects. Dyscalculia and other are usually defects in communication between the child and surrounding world. The goal is to teach these children mathematics on the level they are able to understand. The thesis is divided into four parts. In the first two parts it deals with the dyscalculia. In the second part it deals with ?reeducational? technics. In the third and fourth parts you can find worksheets that have been created by me. The work of children with dyscalculia is valued there by me afterwards. I put focus on work of pupils, e.g. how they?ve found the work with the worksheets and if they brought some value and benefits while working with them. The thesis shows that we use the most common methods and technics that have to be proved by children. This should be a usefull publication for teachers who are working with children with the dyscalculia. In general, it should bring a usefull hand for a better orientation in the problems of dyscalculia and explain it.eng
dc.date.accepted2011-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam