Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorDezortová, Simona
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:54Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:54Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2869
dc.description.abstractPráce se zabývá vyuţitím dramatické výchovy a především dramatických improvizací v mateřských školách s dětmi předškolního věku. V teoretické části jsou popsány nejdůleţitější metody dramatické výchovy, především pak improvizace. Důleţitý je zde také psychický i fyzický vývoj předškoláka a mluvní schopnosti dětí. Dále jsou uvedena praktická cvičení, kterými je moţno u předškolních dětí rozvíjet řeč. V praktické části uvádím své postřehy z návštěvy mateřské školy, především pak to, jakým způsobem je s dětmi pracováno, zda je v mateřské škole pouţívaná dramatická výchova k rozvoji mluvních schopností dětí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmluvní cvičenícze
dc.subjectdramatické improvizacecze
dc.subjectděti předškolního věkucze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectřečcze
dc.subjecthracze
dc.subjectrolecze
dc.subjectSpeaking exerciseseng
dc.subjectdramatic improvisationeng
dc.subjectpreschool-age-childreneng
dc.subjectdramatic educationeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectfree time pedagogyeng
dc.subjectlangureeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectpart.eng
dc.titleMluvní cvičení a dramatické improvizace s dětmi předškolního věkucze
dc.title.alternativeSpeaking exercises and dramatic improvisation with preschool-age-childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22191
dc.description.abstract-translatedMy essay is concerned with using of dramatic education and especially dramatic improvisation in nursery schools with preschool-age-childern. There are depicted the most important methods of dramatic education in the theoretical part, I have especially mentioned the improvisation. Whereas the very important circumstances are the psychical and physical development by preschool-age-children, especially their speaking skills. I have mentioned some practical exercises, which can develop a language by preschool-age-children. I describe my remarks to my visiting of nursery school in the practical part. The essay is especially focused on the way on how to deal with children and if there is a posibility of using dramatical education relating to development of children speaking skills.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam