dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.contributor.author | Dezortová, Simona | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:05:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:05:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2869 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vyuţitím dramatické výchovy a především dramatických improvizací v mateřských školách s dětmi předškolního věku. V teoretické části jsou popsány nejdůleţitější metody dramatické výchovy, především pak improvizace. Důleţitý je zde také psychický i fyzický vývoj předškoláka a mluvní schopnosti dětí. Dále jsou uvedena praktická cvičení, kterými je moţno u předškolních dětí rozvíjet řeč. V praktické části uvádím své postřehy z návštěvy mateřské školy, především pak to, jakým způsobem je s dětmi pracováno, zda je v mateřské škole pouţívaná dramatická výchova k rozvoji mluvních schopností dětí. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mluvní cvičení | cze |
dc.subject | dramatické improvizace | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | řeč | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | role | cze |
dc.subject | Speaking exercises | eng |
dc.subject | dramatic improvisation | eng |
dc.subject | preschool-age-children | eng |
dc.subject | dramatic education | eng |
dc.subject | free time | eng |
dc.subject | free time pedagogy | eng |
dc.subject | langure | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | part. | eng |
dc.title | Mluvní cvičení a dramatické improvizace s dětmi předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Speaking exercises and dramatic improvisation with preschool-age-children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 22191 | |
dc.description.abstract-translated | My essay is concerned with using of dramatic education and especially dramatic improvisation in nursery schools with preschool-age-childern. There are depicted the most important methods of dramatic education in the theoretical part, I have especially mentioned the improvisation. Whereas the very important circumstances are the psychical and physical development by preschool-age-children, especially their speaking skills. I have mentioned some practical exercises, which can develop a language by preschool-age-children. I describe my remarks to my visiting of nursery school in the practical part. The essay is especially focused on the way on how to deal with children and if there is a posibility of using dramatical education relating to development of children speaking skills. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |