Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorHájková, Radka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:10Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:10Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28779
dc.description.abstractHlavním cílem mé diplomové práce je zkoumání a popis strategií žákovských řešení slovních úloh na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou popsány typy slovních úloh v průběhu základní školy, žákovské a učitelské strategie. Dále jsou zde vysvětleny pojmy algoritmus a didaktický kontrakt. Nechybí ani vlastní porovnání učebnic, které se využívají na druhém stupni základní školy. Teoretickou část tvoří experiment, který byl proveden na druhém stupni jedné základní školy ve dvou paralelních třídách. V experimentu byly zadány tři typově shodné testy na slovní úlohy. Podle výsledků je posuzováno zlepšení žáků, využívání různých strategií, ale i vliv algoritmů a didaktického kontraktu. V závěru jsou shrnuty výsledky a poznatky z experimentu.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSlovní úlohycze
dc.subjectalgoritmuscze
dc.subjectformalismuscze
dc.subjectdidaktický kontraktcze
dc.subjectžákovské strategiecze
dc.subjectučitelské strategiecze
dc.subjectWord problemseng
dc.subjectalgorithmseng
dc.subjectformalismeng
dc.subjectdidactic contracteng
dc.subjectstudent strategieseng
dc.subjectteaching strategieseng
dc.titleStrategie řešení slovních úloh v průběhu studia na ZŠcze
dc.title.alternativeStrategies for solving word problems in the course of study in primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17220
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my thesis is the investigation and description of students' strategies for solving word problems at basic schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part describes the types of word problems at the basic school, pupils? and teaching strategies. There are also explained meaning of terms algorithms and didactic contract. There is also own confrontation of textbooks which are used at secondary schools. The theoretical part is formed the experiment that was performed at the second stage of a basic school in two parallel classes. In the experiment there were entered three types of identical tests for solving word problems. There is judged pupils? improvement, using different strategies and effect of algorithms and didactic contract. In conclusion there are summarized results and knowledge from the experiment.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-Z/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam