Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠpatná Zormanová, Lucie
dc.contributor.authorSvobodová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:17Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:17Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28787
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá aktivizační činností učitele, která má vliv na podněcování aktivity žáků ve výuce německého jazyka na středních školách v Jihočeském kraji. Německý jazyk byl záměrně zvolen, protože ve výuce cizích jazyků je nejdůležitější, aby učitel velmi často zapojoval žáka do komunikace. Žák musí být velmi aktivní, aby si cizí jazyk osvojil. Práce se dělí na část teoretickou a výzkumnou. Cílem práce je uvést, jakými způsoby učitelé podněcují aktivitu žáků ve výuce německého jazyka. Důležité je také zjistit, zda existuje vztah mezi aktivizační činností učitele a aktivitou žáka ve výuce. Tento vztah zjistíme na základě statistických výpočtů. Mezi metody kvantitativně orientovaného výzkumu patří metoda standardizovaného pozorování, která byla použita právě pro toto zkoumání. Jedná se konkrétně o interakční analýzu. Pro činnost učitele je užit Flandersův pozorovací systém a činností žáka se zabývá Taberův pozorovací systém Jsou zde popsány způsoby a metody, kterými lze žáka podnítit, aby byl aktivní. Podstatný je i vztah aktivity a samostatnosti, který je zde také blíže uveden. Tato práce nám má posloužit v tom, jak můžeme ve vyučovací hodině žáky podnítit, aby byli aktivní.cze
dc.format76 s. (124 000)
dc.format76 s. (124 000)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectaktivitacze
dc.subjectaktivizacecze
dc.subjecttvořivý žákcze
dc.subjecttvořivé vyučovánícze
dc.subjectsamostatná prácecze
dc.subjectaktivizující metodycze
dc.subjectactivityeng
dc.subjectactivationeng
dc.subjectcreative studenteng
dc.subjectcreative teachingeng
dc.subjectindividual workeng
dc.subjectactivating methods.eng
dc.titlePodněcování aktivity žáků na SŠ ve výuce německého jazykacze
dc.title.alternativeEncourage student of high school to be activ in German lessonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17373
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the activation of activities teachers, which has a stimulating effect on the activities of students in learning the German language at secondary schools in Jihocesky county. German language was chosen purposely, because the most important thing while teaching foreign languages is to involve the student into a mutual communication as much as possible. The student has to be very active to be able to assume the foreign language. This thesis is divided into theoretical and research. The theme of this thesis is to release the ways how teachers stimulate the activity of pupils in the German language teaching. It is also important to find out if there is any interaction between the activation of activities teachers and a student?s activity during the lesson. We can get to know this interaction by statistical calculations. Among one of the methods of quantitatively directed analyses belongs standardized method of observation, which was used right for this research. To be specific it was an interactive analysis. There was applied Flanders observation system for an activity of a teacher and Tabers observation system for an activity of a student. There are described various ways and methods how to stimulate a student to be more active.eng
dc.date.accepted2011-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam