Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToman, Jaroslav
dc.contributor.authorBílková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T13:41:38Z
dc.date.available2021-12-07T13:41:38Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28859
dc.description.abstractCílem naší diplomové práce je zjišťování podílu veřejných knihoven na výchově dětského čtenáře mladšího školního věku, moţnosti a intenzita spolupráce se školami, rodinami a jinými institucemi. V teoretické části jsme se zaměřili na význam a roli veřejné knihovny, etapy dětského čtenářství se zaměřením na čtenáře mladšího školního věku, jeho čtenářskou vyspělost, preferované ţánry a faktory, které jeho čtenářství ovlivňují. Také jsme mapovali současné moţnosti knihoven ohledně pořádání celostátních knihovnických projektů i akcí regionálního charakteru. V praktické části jsme se zaměřili na historii a současnost Šmidingerovy knihovny ve Strakonicích. Pomocí dotazníkového šetření a diskuse jsme zjišťovali návštěvnost knihovny a spokojenost dětí se strakonickou knihovnou. Na závěr naší práce jsme zařadili rozhovor s knihovnicí dětského oddělení Šmidingerovy knihovny ve Strakonicíchcze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVeřejná knihovna a výchova dětského čtenáře mladšího školního věkucze
dc.title.alternativePublic library and the education of younger pupilage reader´seng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17723
dc.description.abstract-translatedThe aim of our diploma thesis is the foundation of participation of the public libraries in an younger pupilage?s education. The next aim are the possibilities and intensity of the co-operation with schools, families and other institutions. In the theoretical part we dealt with the meaning and role of the public library, stages of the pupil?s reading with the target of the younger pupils, their reading capacity, preferred genres and factors that have an influence on the reader. We also charted the current possibilities of the libraries as to organization of the regional library projects and actions. In the practical part we dealt with the history and present of the Šmidinger library in Strakonice. Thanks to the questionnaire and discussions we determinated the attendance of the library and children?s satisfaction with the library in Strakonice. At the end of our thesis we placed the interview with the library worker who works in the children?s ward of the library in Strakonice.eng
dc.date.accepted2011-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrkvičková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam