Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorOhrazdová, Jiřina Sára
dc.date.accessioned2021-11-19T13:06:27Z
dc.date.available2021-11-19T13:06:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2896
dc.description.abstractPráce se zabývá klíčovými pojmy formální vzdělávání, neformální vzdělávání a výchova mimo vyučování. Druhá část se zaměřuje na prostředky, které podporují formální vzdělávání. Jedná se o obsah vzdělávání, prostředí, metody, vztah pedagoga a dítěte a vztahy mezi dětmi navzájem. Důležitá je role pedagoga, který vybírá činnosti a ovlivňuje jejich průběh. Třetí kapitola je případovou studií kontaktního centra Maják, kde probíhá doučování dětí a další volnočasové aktivity pro romské děti. V této části práce je popis zařízení, aplikované teoretické poznatky, osobní zkušenosti s tímto zařízením a rozhovor se sociálním pracovníkem, dětmi navštěvující toto zařízení a paní učitelkou ze školy, kam děti chodí. Z rozhovorů vyplývá, že děti, které Maják navštěvují, jsou více motivovány učit se a ve škole se jejich výsledky zlepšují.cze
dc.format41s. (75 810 znaků)
dc.format41s. (75 810 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectformální vzdělávánícze
dc.subjectneformální vzdělávánícze
dc.subjectinformální vzdělávánícze
dc.subjectvýchova mimo vyučovánícze
dc.subjectpodpora vzdělávánícze
dc.subjectprostředky podporující vzdělávánícze
dc.subjectinstituce neformálního vzdělávánícze
dc.subjectkontaktní centrum Majákcze
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectformal educationeng
dc.subjectnonformal educationeng
dc.subjectinformal educationeng
dc.subjecteducation outside of the classroomeng
dc.subjectlearning supporteng
dc.subjectmeans to support educationeng
dc.subjectnonformal education institutionseng
dc.subjectcontact centre Majákeng
dc.titleNeformální vzdělávání jako podpora formálního vzdělávánícze
dc.title.alternativeInformal learning as support of formal educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25331
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with key concepts of formal education, nonformal education and training outside of the classroom. The second part focuses on means that support formal education. This is the content of education, environment, methods, teacher-child relationship and the relationship between the children. The role of a teacher is important he chooses activities and affects their progress. The third chapter is a case study of contact center Maják, tutoring children and organizing other leisure activities for Roma children. This section is a description of the facility, applied theoretical knowledge, personal experience with facility and an interview with a social worker, children visiting the facility and Mrs teacher from school, where children go. The interviews show that children who attend Maják are more motivated to learn and they improve their results in school.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam