Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorČermák, Jaromír
dc.date.accessioned2021-11-19T13:06:29Z
dc.date.available2021-11-19T13:06:29Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2897
dc.description.abstractPráce se zabývá filosofií výchovy jako takovou a přínosem, jaký měla díla F. M. Dostojevského pro daný obor. Objasňuje, jaké události měly zásadní význam na tvorbu autora. Teoreticky řeší, které prvky se v dílech opakují, jaký je jejich specifický význam a jak zapadají do kontextu. Upozorňuje na sociální experimenty, které Dostojevský se svými hrdiny provádí. Všímá si, k čemu takové sociální experimenty vedou. Na základě popsaných osudů se snaží stanovit body, které by si měl po přečtení Dostojevského románů čtenář uvědomit a obohatit jimi svoje pedagogické postoje.cze
dc.format43 s. (79 934 znaků)
dc.format43 s. (79 934 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDostojevskýcze
dc.subjectfilosofie výchovycze
dc.subjectIdiotcze
dc.subjectBratři Karamazovicze
dc.subjectBěsicze
dc.subjectZločin a trestcze
dc.subjectZápisky z podzemícze
dc.subjectrozbor dělcze
dc.subjectFyodor Dostoyevskyeng
dc.subjectPhilosophy od Educationeng
dc.subjectThe Idioteng
dc.subjectThe Brothers Karamazoveng
dc.subjectDemonseng
dc.subjectCrime and Punishmenteng
dc.subjectNotes from Undergroundeng
dc.subjectanalysis workseng
dc.titleInspirace z díla F. M. Dostojevského pro výchovucze
dc.title.alternativeInspiration from the works of F. Dostoyevsky for Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25393
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the Philosophy of Education as a benefit and what work was Dostoyevsky for the field. It explains what events were crucial for the creation of the author. In theory way addresses what elements are repeated in the works, what is their specific meaning and how they fit into the context. Attention to social experiments that Dostoyevsky made with their heroes. Pays attention to what such social experiments lead. Based on the described trying to determine the fate of points which the reader should after reading Dostoyevsky's novels, recognize and enhance teaching with their positions.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam