dc.contributor.advisor | Svobodová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Čermák, Jaromír | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:06:29Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:06:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2897 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá filosofií výchovy jako takovou a přínosem, jaký měla díla F. M. Dostojevského pro daný obor. Objasňuje, jaké události měly zásadní význam na tvorbu autora. Teoreticky řeší, které prvky se v dílech opakují, jaký je jejich specifický význam a jak zapadají do kontextu. Upozorňuje na sociální experimenty, které Dostojevský se svými hrdiny provádí. Všímá si, k čemu takové sociální experimenty vedou. Na základě popsaných osudů se snaží stanovit body, které by si měl po přečtení Dostojevského románů čtenář uvědomit a obohatit jimi svoje pedagogické postoje. | cze |
dc.format | 43 s. (79 934 znaků) | |
dc.format | 43 s. (79 934 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dostojevský | cze |
dc.subject | filosofie výchovy | cze |
dc.subject | Idiot | cze |
dc.subject | Bratři Karamazovi | cze |
dc.subject | Běsi | cze |
dc.subject | Zločin a trest | cze |
dc.subject | Zápisky z podzemí | cze |
dc.subject | rozbor děl | cze |
dc.subject | Fyodor Dostoyevsky | eng |
dc.subject | Philosophy od Education | eng |
dc.subject | The Idiot | eng |
dc.subject | The Brothers Karamazov | eng |
dc.subject | Demons | eng |
dc.subject | Crime and Punishment | eng |
dc.subject | Notes from Underground | eng |
dc.subject | analysis works | eng |
dc.title | Inspirace z díla F. M. Dostojevského pro výchovu | cze |
dc.title.alternative | Inspiration from the works of F. Dostoyevsky for Education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 25393 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the Philosophy of Education as a benefit and what work was Dostoyevsky for the field. It explains what events were crucial for the creation of the author. In theory way addresses what elements are repeated in the works, what is their specific meaning and how they fit into the context. Attention to social experiments that Dostoyevsky made with their heroes. Pays attention to what such social experiments lead. Based on the described trying to determine the fate of points which the reader should after reading Dostoyevsky's novels, recognize and enhance teaching with their positions. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |