dc.contributor.advisor | Urbánek, Petr | |
dc.contributor.author | Tlačilová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29199 | |
dc.description.abstract | Většina žáků, učitelů, rodičů i odborníků si nedokáže vzdělávací proces představit bez učebnic, a to i v současnosti, kdy je společnost velmi ovlivněna rozvojem elektronických médií.
Cílem této práce je analýza a komparace dvou různých učebnic marketingu pro střední školy.
Práce je rozdělena do dvou částí a dále členěna do kapitol, které se uvedené problematice věnují od teoretické úvahy až po praktické aplikování kritérií na konkrétní učebnice. Teoretická část práce se zabývá definicí učebnice, její funkcí, strukturními prvky, kritérii výběru učebnice, dále pak učením z textu a není opomenuta ani vázanost obsahu učebnic na rámcové vzdělávací programy. Praktická část je věnována výzkumu a metodám hodnocení učebnic. Vybrané metody jsou aplikovány na dvě různé učebnice marketingu používané na středních školách a výsledky hodnocení jsou porovnány. Tato práce se tedy soustředí na analýzu vlastností učebnic metodou komparativní. | cze |
dc.format | 45 | |
dc.format | 45 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učebnice | cze |
dc.subject | funkce učebnic | cze |
dc.subject | učení z textu | cze |
dc.subject | pedagogický výzkum | cze |
dc.subject | výzkum učebnic | cze |
dc.subject | hodnocení učebnic | cze |
dc.subject | komparace učebnic. | cze |
dc.subject | Textbooks | eng |
dc.subject | textbooks function | eng |
dc.subject | text learning | eng |
dc.subject | pedagogical research | eng |
dc.subject | textbooks research | eng |
dc.subject | textbooks evaluation | eng |
dc.subject | textbooks comparison | eng |
dc.title | Komparace učebnic marketingu pro střední školy | cze |
dc.title.alternative | Comparing of marketing school-books for high schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24429 | |
dc.description.abstract-translated | The majority of students, teachers, parents and also specialist cannot imagine the educational process without textbooks. This is very important also nowadays when the society is very influenced by electronic media progress.
The aim of this work is to analyze and compare two marketing textbooks for high schools. The work is divided into two parts and further into chapters where I deal with concrete textbooks from theoretical consideration into practical application. Theoretical part of my work is mainly about textbooks their definition, function of textbooks, structural parts, standards for choice and also text learning, interconnection of the textbooks with Framework Educational Programme is also mentioned. Practical part of my work is dedicated into research and methods of evaluating textbooks. Chosen methods are applied onto two different marketing textbooks used at high schools and the results of evaluation are compared. This work is concentrated on the analysis property of textbooks with comparative method usage. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |