dc.contributor.advisor | Machulová, Helena | |
dc.contributor.author | Slabová, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:07:01Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:07:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2921 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou integrace dítěte s Downovým syndromem do základního školství. Je zde popsán celý proces integrovaného vzdělávání. Text je rozdělen do čtyř kapitol. Ty jsou zaměřeny na Downův syndrom, jeho znaky a celkový vývoj. Dále je zde popsán samotný proces integrace, systém péče o děti s DS a typy základních škol.
První příloha obsahuje podrobné kazuistiky tří děvčátek s Downovým syndromem. Další přílohy nabízí formulář pro vypracování IVP, náplň práce SPC a tabulky pro porovnání pohybového vývoje a sebeobslužných dovedností dětí s DS. | cze |
dc.format | 88 s. (98 608 znaků) | |
dc.format | 88 s. (98 608 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Downův syndrom | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | ZŠ praktická | cze |
dc.subject | ZŠ speciální | cze |
dc.subject | běžný typ ZŠ | cze |
dc.subject | Individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | Down syndrome | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | special school | eng |
dc.subject | common type of primary school | eng |
dc.subject | individual education plan. | eng |
dc.title | Integrace dítěte s Downovým syndromem do vzdělávacího procesu | cze |
dc.title.alternative | Integration of children with Down syndrome in the educational process | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 26054 | |
dc.description.abstract-translated | This work is concerned with integration problem of children with Down syndrome to basic education. Here is described whole process of integrated education. The text is divided into four chapters. They are focused on Down syndrome, its symptoms and the overall development. Further is here described integration process, system of taking care of children with DS and the types of primary schools.
First attachment contains detailed cases of three girls with Down syndrome. Other attachments propose IVP form, content of SPC work and tables for comparing movement development and self-service abilities of children with DS. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |