Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMachulová, Helena
dc.contributor.authorSlabová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:01Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2921
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou integrace dítěte s Downovým syndromem do základního školství. Je zde popsán celý proces integrovaného vzdělávání. Text je rozdělen do čtyř kapitol. Ty jsou zaměřeny na Downův syndrom, jeho znaky a celkový vývoj. Dále je zde popsán samotný proces integrace, systém péče o děti s DS a typy základních škol. První příloha obsahuje podrobné kazuistiky tří děvčátek s Downovým syndromem. Další přílohy nabízí formulář pro vypracování IVP, náplň práce SPC a tabulky pro porovnání pohybového vývoje a sebeobslužných dovedností dětí s DS.cze
dc.format88 s. (98 608 znaků)
dc.format88 s. (98 608 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDownův syndromcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectZŠ praktickácze
dc.subjectZŠ speciálnícze
dc.subjectběžný typ ZŠcze
dc.subjectIndividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectDown syndromeeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectspecial schooleng
dc.subjectcommon type of primary schooleng
dc.subjectindividual education plan.eng
dc.titleIntegrace dítěte s Downovým syndromem do vzdělávacího procesucze
dc.title.alternativeIntegration of children with Down syndrome in the educational processeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26054
dc.description.abstract-translatedThis work is concerned with integration problem of children with Down syndrome to basic education. Here is described whole process of integrated education. The text is divided into four chapters. They are focused on Down syndrome, its symptoms and the overall development. Further is here described integration process, system of taking care of children with DS and the types of primary schools. First attachment contains detailed cases of three girls with Down syndrome. Other attachments propose IVP form, content of SPC work and tables for comparing movement development and self-service abilities of children with DS.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam