Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠetek, Jaroslav
dc.contributor.authorKýčková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:05Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:05Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2924
dc.description.abstractTato práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přináší vymezení pojmů senior, poradenství pro seniory a také obecné informace o podpoře prodeje a obchodních praktikách na předváděcích akcích. Část praktická se věnuje průzkumu, který je proveden pomocí dotazníkového šetření tak, aby zjistil osobní postoje seniorů k předváděcím akcím a vysvětlil, proč se senioři předváděcích akcí účastní. Závěrem jsou informace, zjištěné průzkumem vyhodnoceny a jsou navržena opatření, která ze zjištěných skutečností vyplývají a která mohou být prevencí pro rizikové chování seniorů.cze
dc.format44 s. (54 435 znaků)
dc.format44 s. (54 435 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectseniorcze
dc.subjectporadenství pro seniorycze
dc.subjectochrana práv spotřebitelecze
dc.subjectpředváděcí prodejní akcecze
dc.subjectobchodní praktiky.cze
dc.subjectsenior citizeneng
dc.subjectadvisory services for senior citizenseng
dc.subjectprotection of consumer rightseng
dc.subjectpromotional sales eventseng
dc.subjectbusiness practices.eng
dc.titlePoradenství při ochraně práv spotřebitele cílové skupiny seniorůcze
dc.title.alternativeAdvisory Services on Protection of Consumer Rights for the Target Group of Senior Citizenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26138
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into two parts. Definitions of the following terms: senior citizen, advisory services for senior citizens, protection of consumer rights and also general information on sales support and business practices used at promotional events are presented in the theoretical part. The survey conducted by means of a questionnaire investigation to find out what opinions senior citizens have on promotional events and to explain why senior citizens go to promotional events is discussed in the practical part. To conclude, the information obtained during the survey is evaluated and measures arising from the ascertained facts and that could be used to prevent risk behaviour of senior citizens are proposed.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam