Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKuchař, Pavel
dc.contributor.authorKočová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:17Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:17Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2932
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou kyberšikany. V teoretické části, která je rozdělena do tří kapitol představuji klasickou šikanu a její stupně. Krátce charakterizuji povahové rysy agresora a oběti. Dále vysvětluji pojem kyberšikana a rozdíl mezi klasickou šikanou a kyberšikanou. Představuji prostředky, kterými se kyberšikana šíří. Pro představu jaké může mít ubližování ve virtuálním světě důsledky uvádím nejznámější případy kyberšikany ve světě a v České republice. Poslední kapitola teoretické části je věnována prevenci, kdy čtenářům vysvětluji druhy prevence. V praktické části popisuji výzkumné šetření, které jsem provedla na toto téma mezi metodiky prevence na příbramských základních školách a víceletých gymnázií. V závěru interpretuji výsledky tohoto šetření.cze
dc.format41 s.
dc.format41 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšikana a šikanovánícze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectkyberprostorcze
dc.subjectvirtuální prostorcze
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectcyberbullyingeng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectthe Interneteng
dc.subjectcyberspaceeng
dc.subjectvirtual spaceeng
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectschooleng
dc.titlePrevence kyberšikany na základních školách v Příbramicze
dc.title.alternativePrevention of cyberbullying at primary schools in Příbrameng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26155
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with the issue of cyberbullying. The theoretical part, which is divided into three chapters, introduces typical bullying and its stages. I briefly describe the characteristics of an aggressor and a victim. Then, a term cyberbullying and the difference between bullying and cyberbullying are explained. I introduce the means and ways how cyberbullying spreads. I present the best-known cases of cyberbullying in the world and in the Czech Republic to illustrate what effects the bullying in virtual space can have. The final part deals with the prevention and various types of prevention are explained. The practical part of the thesis describes a research study which was conducted among the methodologists of prevention at primary and secondary schools in Příbram. Finally, I present the interpretation of the results.eng
dc.date.accepted2013-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam