dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Nováková, Sára | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:07:21Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:07:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2935 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce pojednává o možnostech rozvíjení sociálních a komunikativních kompetencí za pomoci výtvarných technik ve školní družině. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první, teoretické, části je vymezen pojem školní družina a s ním související osobnost vychovatele a charakteristika dítěte navštěvující školní družinu. Dále pojmy klíčové kompetence, výtvarná výchova a využití jejích technik ve školní družině. V druhé, praktické, části je popsán teoretický projekt vytvořený jako doplňkový výtvarný program pro školní družiny s praktickým zaměřením především na rozvoj sociálních a komunikativních kompetencí. | cze |
dc.format | 67 | |
dc.format | 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | výtvarné techniky | cze |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | after school club | eng |
dc.subject | fine art techniques | eng |
dc.title | Rozvoj vybraných klíčových kompetencí žáků prvního stupně základní školy v družině s využitím výtvarných technik | cze |
dc.title.alternative | Development of children's key competencies at first grade of primary school by way of art technique at after school club | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 26162 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis discusses the possibilities of developing social and communicative skills in the after school club using fine art techniques. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the term after school club is defined. Furthermore characters of educator and child attending after school club are related and terms of key competencies, fine art techniques and their use in after school clubs are defined. The practical part describes project designed as an additional fine art program for the after school clubs. This practical focus on the development of social and communicative competencies is provided. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |