Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorBreuerová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:26Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:26Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2938
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je využití dramatické výchovy při práci s jedinci s mentálním postižením. Teoretická část obsahuje pojem dramatická výchova, mentální postižení, ale také v neposlední řadě nastínění rozdílu mezi dramatickou výchovou a dramaterapií. Důležitou součástí je stručné vysvětlení metod a cílů dramatické výchovy vhodných při práci s cílovou skupinou klientů. Praktickou částí je měsíční dramatický projekt zaměřený na práci s mentálně postiženými jedinci. Cílem je pomocí vhodných aktivit a činností napomoci kladnému rozvoji osobnosti, integraci do společnosti a orientaci se při běžných činnostech v životě každého člověka. Možnost aplikovat daný projekt mi byla umožněna v divadelní společnosti KULA v Jičíně.cze
dc.format43 s. (52 326). 3 s.
dc.format43 s. (52 326). 3 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDramatická výchovacze
dc.subjectdramaterapiecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectteorie a přístupycze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjecthracze
dc.subjectjedinci s mentálním postižením.cze
dc.subjectDrama educationeng
dc.subjectdramatherapyeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjecttheory and attitudeseng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectmentally disordered individuals.eng
dc.titleDramatická výchova jako nástroj integrace osob s mentálním postiženímcze
dc.title.alternativeDramatherapy as a tool for integration of persons with mental disabilitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26166
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this bachelor theses is the usage of the drama education during the work with mentally handicapped people. The theoretical part includes the term drama education, mental handicap but also outlines the difference between the drama education and the dramatherapy. A very important part is a brief explanation of the methods and the aims of the drama education suitable for the work with the target group of the clients. The practical part is a month-long project focused on the work with mentally handicaped people. Using appropriate activities is to achieve the aim and assist in positive development of the individuals, integrate them into the society and make them better informed during the ordinary activities in life of each human being. The possibility to aplicate this project was enabled to me by the drama company KULA in Jičín.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam