dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Bačáková, Jaromíra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:07:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:07:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2939 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá rozvojem prosociálního chování dětí ve volnočasových aktivitách za využití výtvarných činností. První teoretická část se zabývá základními pojmy, jako je etika a morálka, morální výchovou, jejími metodami, cíli i tím, jak se vyvíjí morální myšlení v dětském věku. Větší prostor je věnován koncepci prosociální výchovy prof. R. Roche Olivara, ze které vychází praktická část. Tvořivost a její rozvíjení jsou předmětem další kapitoly, ve které je vymezena výtvarná tvorba a motivace hrou, jenž je přiměřená dětem mladšího školního věku, pro které je projekt určen. Praktická část přibližuje zařízení volného času s charakteristikou Domu dětí a mládeže v Dačicích, kde byl projekt realizován. Jednotlivé výtvarné činnosti jsou doplněny cíli, použitým materiálem, postupy, zvolenou motivací a zakončeny vlastní reflexí. | cze |
dc.format | 59 stran | |
dc.format | 59 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mravní výchova | cze |
dc.subject | etická výchova | cze |
dc.subject | prosociálnost | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | výtvarná hra | cze |
dc.subject | výtvarné tvoření | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | volný čas. | cze |
dc.subject | Moral education | eng |
dc.subject | ethical education | eng |
dc.subject | pro-social education | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | art play | eng |
dc.subject | art creation | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | leisure. | eng |
dc.title | Výtvarné činnosti jako cesta k prosociální výchově dětí ve volnočasových aktivitách | cze |
dc.title.alternative | Art activities as a way to pro-social education of children in leisure activities. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 26167 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with chidren s pro-social behaviour development when doing art aktivities in their leisure time. The theoretical part is focused on basic concepts, such as ethics and moral, moral education with ist methods and aims and also child moral thinking development. The greater part looks into prof. R. Roche Olivar s conception, on which the practical part of the thesis is based. Creativity and ist development is the topic of the next chapter, which defínes artistic creation and motivation games adequate to young school age children, as the project is intended for this age group. The practical part of the thesis introduces a leisure facility with the characteristic of Dům dětí a mládeže in Dačice, where the project is realised. Particular art activities include aims, used materials, methodos, selected motivation and my own reflection. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |