Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorBačáková, Jaromíra
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:27Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2939
dc.description.abstractPráce se zabývá rozvojem prosociálního chování dětí ve volnočasových aktivitách za využití výtvarných činností. První teoretická část se zabývá základními pojmy, jako je etika a morálka, morální výchovou, jejími metodami, cíli i tím, jak se vyvíjí morální myšlení v dětském věku. Větší prostor je věnován koncepci prosociální výchovy prof. R. Roche Olivara, ze které vychází praktická část. Tvořivost a její rozvíjení jsou předmětem další kapitoly, ve které je vymezena výtvarná tvorba a motivace hrou, jenž je přiměřená dětem mladšího školního věku, pro které je projekt určen. Praktická část přibližuje zařízení volného času s charakteristikou Domu dětí a mládeže v Dačicích, kde byl projekt realizován. Jednotlivé výtvarné činnosti jsou doplněny cíli, použitým materiálem, postupy, zvolenou motivací a zakončeny vlastní reflexí.cze
dc.format59 stran
dc.format59 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMravní výchovacze
dc.subjectetická výchovacze
dc.subjectprosociálnostcze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectvýtvarná hracze
dc.subjectvýtvarné tvořenícze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvolný čas.cze
dc.subjectMoral educationeng
dc.subjectethical educationeng
dc.subjectpro-social educationeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectart playeng
dc.subjectart creationeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectleisure.eng
dc.titleVýtvarné činnosti jako cesta k prosociální výchově dětí ve volnočasových aktivitáchcze
dc.title.alternativeArt activities as a way to pro-social education of children in leisure activities.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26167
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with chidren s pro-social behaviour development when doing art aktivities in their leisure time. The theoretical part is focused on basic concepts, such as ethics and moral, moral education with ist methods and aims and also child moral thinking development. The greater part looks into prof. R. Roche Olivar s conception, on which the practical part of the thesis is based. Creativity and ist development is the topic of the next chapter, which defínes artistic creation and motivation games adequate to young school age children, as the project is intended for this age group. The practical part of the thesis introduces a leisure facility with the characteristic of Dům dětí a mládeže in Dačice, where the project is realised. Particular art activities include aims, used materials, methodos, selected motivation and my own reflection.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam