dc.contributor.advisor | Kuchař, Pavel | |
dc.contributor.author | Janda, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:07:32Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:07:32Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2942 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá pedagogickým vztahem a autoritou, která je jeho součástí. Práce je teoretická, shrnuje a porovnává informace z použité literatury. Definuje pojmy s autoritou související. Odpovídá na otázku, co to autorita je, v jakých se vyskytuje prostředí a především jak se vyskytuje v prostředí mikrosociálním, kde se projevuje v interakci mezi jedinci. Dále se práce zabývá autoritou pedagoga, odůvodňuje její nezbytnost a navrhuje, jak by měly vypadat zásahy autority v případě nekázně. To však neřeší samotný problém, z kterého nekázeň vzniká. Proto práce dále popisuje příčiny nekázně a její předcházení. Čtvrtá kapitola odůvodňuje důležitost kladného pedagogického vztahu při výchově. Poslední podkapitoly se zabývají hranicemi pedagogického vztahu. Celou problematiku se snažím sledovat z hlediska specifik pedagogiky volného času. | cze |
dc.format | 50 s. | |
dc.format | 50 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | pedagogický vztah | cze |
dc.subject | identifikace | cze |
dc.subject | hranice profesionálního vztahu | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovné styly | cze |
dc.subject | antipedagogika | cze |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | mikrosociální prostředí | cze |
dc.subject | vrstevnická skupina | cze |
dc.subject | authority | eng |
dc.subject | pedagogical relationship | eng |
dc.subject | identification | eng |
dc.subject | boundary of professional relationship | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational styles | eng |
dc.subject | antipedagogy | eng |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | micro-environment | eng |
dc.subject | peer group | eng |
dc.title | Autorita v pedagogickém vztahu při výchovném ovlivňování volného času | cze |
dc.title.alternative | Authority in pedagogical relationship during educational affecting of leisure time | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 26175 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with pedagogical relationship and authority, which forms an integral part of it. The thesis is theoretical. It summarizes and compares information from used bibliography. It defines terms related to authority. It answers questions what authority is, in which environments it occurs and especially how does it manifest itself in micro-environment, where it occurs in interaction between individuals. The thesis also deals with authority of educator. It gives reasons for its necessity and suggests ways how to use authority in case of indiscipline. However, this does not solve the problem, which indiscipline arises from. Therefore the thesis describes causes of indiscipline and its prevention. The fourth chapter gives reasons for importance of positive pedagogical relationship during the process of education. Last subchapters deal with boundary of pedagogical relationship. I tried to make an overview of the issues regarding to specifics of free time pedagogy. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |