Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKuchař, Pavel
dc.contributor.authorJanda, Vojtěch
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:32Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:32Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2942
dc.description.abstractPráce se zabývá pedagogickým vztahem a autoritou, která je jeho součástí. Práce je teoretická, shrnuje a porovnává informace z použité literatury. Definuje pojmy s autoritou související. Odpovídá na otázku, co to autorita je, v jakých se vyskytuje prostředí a především jak se vyskytuje v prostředí mikrosociálním, kde se projevuje v interakci mezi jedinci. Dále se práce zabývá autoritou pedagoga, odůvodňuje její nezbytnost a navrhuje, jak by měly vypadat zásahy autority v případě nekázně. To však neřeší samotný problém, z kterého nekázeň vzniká. Proto práce dále popisuje příčiny nekázně a její předcházení. Čtvrtá kapitola odůvodňuje důležitost kladného pedagogického vztahu při výchově. Poslední podkapitoly se zabývají hranicemi pedagogického vztahu. Celou problematiku se snažím sledovat z hlediska specifik pedagogiky volného času.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautoritacze
dc.subjectpedagogický vztahcze
dc.subjectidentifikacecze
dc.subjecthranice profesionálního vztahucze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovné stylycze
dc.subjectantipedagogikacze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectmikrosociální prostředícze
dc.subjectvrstevnická skupinacze
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectpedagogical relationshipeng
dc.subjectidentificationeng
dc.subjectboundary of professional relationshipeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational styleseng
dc.subjectantipedagogyeng
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectmicro-environmenteng
dc.subjectpeer groupeng
dc.titleAutorita v pedagogickém vztahu při výchovném ovlivňování volného časucze
dc.title.alternativeAuthority in pedagogical relationship during educational affecting of leisure timeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26175
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with pedagogical relationship and authority, which forms an integral part of it. The thesis is theoretical. It summarizes and compares information from used bibliography. It defines terms related to authority. It answers questions what authority is, in which environments it occurs and especially how does it manifest itself in micro-environment, where it occurs in interaction between individuals. The thesis also deals with authority of educator. It gives reasons for its necessity and suggests ways how to use authority in case of indiscipline. However, this does not solve the problem, which indiscipline arises from. Therefore the thesis describes causes of indiscipline and its prevention. The fourth chapter gives reasons for importance of positive pedagogical relationship during the process of education. Last subchapters deal with boundary of pedagogical relationship. I tried to make an overview of the issues regarding to specifics of free time pedagogy.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam