Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRadimská, Jitka
dc.contributor.authorVeselá, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:21Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29476
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá předškolní výukou francouzského jazyka, jejími možnostmi a limity. Na problematiku je nahlíženo z psychologického hlediska a východiskem je duševní vývoj dítěte. Hlavním cílem je zjistit, zda je možné francouzský jazyk v předškolním věku vyučovat a pokud ano, jakým způsobem a s jakým výsledkem. Bádání probíhalo ve dvou mateřských školách, pro které autorka připravila a s rodilým mluvčím uskutečnila výuku francouzštiny. Závěrečné vyhodnocení vyplývá z této osobní zkušenosti autorky.cze
dc.format99 s. text, 50 (L) s. přílohy
dc.format99 s. text, 50 (L) s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní výukacze
dc.subjectfrancouzský jazykcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectJean Piagetcze
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectfrench languageeng
dc.subjectpreschooleng
dc.subjectJean Piageteng
dc.titleMožnosti a limity předškolní výuky francouzského jazyka na příkladu mezinárodní školky Modré nebecze
dc.title.alternativePossibilities and limits of preschool education of french language based on the example of the international preschool Blue Skyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10093
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the topic of preschool education of french language, its possibilities and limits. The question is considered from a psychological perspective and the starting point is the mental evolution of child. The main aim is to discover if it?s possible to teach french language in the early years, from three to six years old, and, if so, how and with which results. Investigations were conducted in two preschools for which the author prepared and with a native speaker taught french lessons. Final results of this thesis follow from this personal experience of the author.eng
dc.date.accepted2012-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDrsková, Kateřina
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s tématem i závěry své diplomové práce. V reakcích na výtky z posudků nepřekročila rámec své osobní zkušenosti, kterou nebyla schopna reflektovat v komparaci s odbornými metodikami a příručkami určenými pro danou věkovou kategorii.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam