dc.contributor.advisor | Radimská, Jitka | |
dc.contributor.author | Veselá, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29476 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá předškolní výukou francouzského jazyka, jejími možnostmi a limity.
Na problematiku je nahlíženo z psychologického hlediska a východiskem je duševní vývoj dítěte. Hlavním cílem je zjistit, zda je možné francouzský jazyk v předškolním věku vyučovat a pokud ano, jakým způsobem a s jakým výsledkem.
Bádání probíhalo ve dvou mateřských školách, pro které autorka připravila a s rodilým mluvčím uskutečnila výuku francouzštiny.
Závěrečné vyhodnocení vyplývá z této osobní zkušenosti autorky. | cze |
dc.format | 99 s. text, 50 (L) s. přílohy | |
dc.format | 99 s. text, 50 (L) s. přílohy | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní výuka | cze |
dc.subject | francouzský jazyk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Jean Piaget | cze |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | french language | eng |
dc.subject | preschool | eng |
dc.subject | Jean Piaget | eng |
dc.title | Možnosti a limity předškolní výuky francouzského jazyka na příkladu mezinárodní školky Modré nebe | cze |
dc.title.alternative | Possibilities and limits of preschool education of french language based on the example of the international preschool Blue Sky | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10093 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on the topic of preschool education of french language, its possibilities and limits.
The question is considered from a psychological perspective and the starting point is the mental evolution of child. The main aim is to discover if it?s possible to teach french language in the early years, from three to six years old, and, if so, how and with which results.
Investigations were conducted in two preschools for which the author prepared and with a native speaker taught french lessons.
Final results of this thesis follow from this personal experience of the author. | eng |
dc.date.accepted | 2012-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | FJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Drsková, Kateřina | |
dc.description.defence | Studentka seznámila komisi s tématem i závěry své diplomové práce. V reakcích na výtky z posudků nepřekročila rámec své osobní zkušenosti, kterou nebyla schopna reflektovat v komparaci s odbornými metodikami a příručkami určenými pro danou věkovou kategorii. | cze |