Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorKřížová, Markéta
dc.date.accessioned2021-11-19T13:07:47Z
dc.date.available2021-11-19T13:07:47Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2952
dc.description.abstractPráce se zabývá metodami dramatické výchovy využitelných v mateřské škole. V teoretické části práce popisuje jednotlivé metody dramatické výchovy a jejich cílové kompetence. Dále seznamuje s výtvarným způsobem práce nazývaným artefiletika. Stručně jsou popsány principy Montessori pedagogiky a partnerský způsob komunikace s dětmi "Respektovat a být respektován". V teoretické části je popsaný pohádkový projekt pro mateřské školy O kůzlátkách. V projektu jsou využity metody dramatické a artefiletcké činnosti. Projekt je realizován v Montessori mateřské škole. To odráží komunikační styl ve třídě. Práci zakončuje porovnání kompetencí rozvíjených u dětí pomocí využitých metod dramatické výchovy a artefiletiky s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.cze
dc.format61 s. ( 87 302 znaků)
dc.format61 s. ( 87 302 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjecttvořivá dramatikacze
dc.subjectMontessoricze
dc.subjectartefiletikacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectpartnerský přístupcze
dc.subjectrespektovat a být respektováncze
dc.subjectdramaeng
dc.subjectcreative dramaeng
dc.subjectMontessorieng
dc.subjectartephileticeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectgeneral educational program for preschool educationeng
dc.subjectpartnershipeng
dc.subjectrespect and be respectedeng
dc.titleVyužití metod dramatické výchovy v dramaticko-artefiletickém projektu v Montessori školcecze
dc.title.alternativeUsing methods of drama education in the drama & artefiletick project in montessori preschooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26193
dc.description.abstract-translatedThis work deals with methods of drama education for use in kindergarten. The theoretical part describes the various methods of drama and their target competencies. Also introduces the kind of artwork called artefiletics. Briefly describe the principles of Montessori pedagogy and partnership kind of communication with children called "To Respect and to be respected." In the theoretical part is described the fabulous project for kindergarten ?About Yeanlings?.The project uses artephiletic and dramatic methods. The project is implemented in a Montessori kindergarten. This reflects the style of communication in the classroom. The work concludes with comparison of competencies acqiured by children using dramatic education techniques and artephiletic with the requirements of the Framework educational program for preschool education.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam