dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Šrámková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29535 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomové práce je věnována aktuálnímu vymezení pojmů
technická gramotnost a technické myšlení, problematice technické výchovy a jejím
významem ve vzdělávacím procesu, obsahem technického vzdělávání na prvním stupni
ZŠ a strategiemi určených k posílení technické gramotnosti a technického myšlení.
V praktické části je vypracován soubor pracovních námětů pro rozvoj technické
gramotnosti a myšlení, určený pro žáky prvního stupně ZŠ.
Závěr praktické části je věnován orientačnímu ověřování vybraných námětů na prvním
stupni ZŠ. | cze |
dc.format | 116 | |
dc.format | 116 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | technická gramotnost | cze |
dc.subject | technické myšlení | cze |
dc.subject | technická výchova | cze |
dc.subject | pracovní činnosti | cze |
dc.subject | technical literacy | eng |
dc.subject | technical thinking | eng |
dc.subject | technical education | eng |
dc.subject | work activities | eng |
dc.title | Soubor pracovních námětů pro rozvoj technické gramotnosti a myšlení u dětí na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The set of ideas for developing technical literacy and thinking in children to elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17509 | |
dc.description.abstract-translated | A theoretical part of the presented diploma thesis is dedicated to the following
topics: current definition of terms of technical literacy and technical
thinking, technical education and its importance in the educational process,
content of technical education in primary schools and strategies for improving
technical literacy and technical thinking.
A practical part of the thesis contains a set of proposals for the development
of technical literacy and technical thinking developed for the primary schools. Final section of the practical part of the thesis aims to evaluate selected
proposals in an elementary school. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |