Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.authorŠafářová, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:46Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29537
dc.description.abstractV prvních částech své práce se pokusím podat ucelenou informaci o žánrech počítačových her (jejich rozdělení a charakteristika), s narážkou na jejich historii. Dále bych se chtěla zamyslet nad využitelností her při výuce, nad jejich klady a zápory a dopadem na psychiku hráče. Velký potenciál nových médií je i výchova žáků k samostatnému vyhledáváníinformací. V další části se chci věnovat srovnání virtuálního světa s jinými formami umění, jako je například film či fiktivní svět románu. Závěrem práce by mělo být praktické vyústění. Tato část by měla obsahovat výzkum u mladých lidí, kolik času tráví u počítačů a jak tento čas využívají a průzkum na školách, do jaké míry se v současné době používají počítačové technologie při výuce a jak vypadá výuka informatiky.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleEdukační využitelnost virtuálního prostředí umožněná počítačovou technologiícze
dc.title.alternativeVirtual Reality and its Educational Implementationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17511
dc.description.abstract-translatedIn the first parts of my work I will try to give comprehensive information about genres of computer games (their distribution and characteristics) with a hint of their history. I would also like to think about the usefulness of games in the classroom , over the pros and cons and impact on the psyche of players. The great potential of new media is also education of students to be able to search information independently. In the next section, I want to compare the virtual world with other forms of art such as film or fictional world of the novel. Finally, the end of my work should be practical outcome. This section should include research on young people, how much time they spend on computers and how they use this time and also survey in the schools. Next part icludes how are computers used in lessons and how computer science is taught.eng
dc.date.accepted2012-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePokorný, Milan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam