Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorFourová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:15Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:15Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29581
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické části se soustředím na zhodnocení dosavadních poznatků, deskripci jednotlivých skupin strategií a snažím se posoudit význam strategií učení z hlediska současného vzdělávání. Pokusím se taktéž zohlednit roli učitele a roli studenta s ohledem na rozvoj a používání strategií učení. V praktické části se věnuji stanovení míry užívání strategií učení u jedné konkrétní třídy. K provedení případové studie použiji již existující dotazník Strategy Inventory for Language Learning (SILL), který po přeložení z anglického do českého jazyka předložím studentům k vyplnění. Získané hodnoty zpracuji a stanovím míry užívání strategií studenty. Následně pak navrhnu inspirativní soubor cvičení, která podporují rozvoj a využívání především přímých strategií.cze
dc.format148 s. (195211 znaků)
dc.format148 s. (195211 znaků)
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategie učenícze
dc.subjectpřímé strategiecze
dc.subjectnepřímé strategiecze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectSILLcze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectjazyk a jazyková komunikacecze
dc.subjectsoubor cvičenícze
dc.subjectlearning strategieseng
dc.subjectdirect strategieseng
dc.subjectindirect strategieseng
dc.subjectcore competenceseng
dc.subjectenglish languageeng
dc.subjectSILLeng
dc.subjectcase studyeng
dc.subjectframework educational programeng
dc.subjectlanguage and language communicationeng
dc.subjectset of exerciseseng
dc.titleStrategie učenícze
dc.title.alternativeLearning Strategieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17755
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis deals with using learning strategies when learning the English language. To research the learning strategies of students I will carry out a case study in one particular class of lower level of an eight ? year grammar school. The theoretical part is focused on the evaluation of the current knowledge and description and characterization of particular learning strategies. It stresses the importance of learning strategies in the context of the contemporary educational system. I also refer to the role of teachers and students with regard to using learning strategies. The practical part of the diploma thesis deals with the determination of measures in which the students of one particular class use learning strategies. To find out about learning strategies of the students I will use an existing questionnaire called Strategy Inventory for Language Learning (SILL) for my case study. On the basis of the gained data I will determine the measure of using learning strategies of particular students and the whole group. After that I will suggest a set of exercises which support mainly the development and use of the direct learning strategies.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam