Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorKoldová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:41Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:41Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29668
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Současný dětský čtenář mladšího školního věku se zaměřuje na výzkum čtenářské kultury dětí ve 4. a 5. třídě základní školy. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy k danému tématu. Hlavní kapitoly obsahují přehled jednotlivých žánrů dětské literatury, psychologii dětského čtenáře, problematiku dnešního čtenářství a současné trendy, podle čeho vybírat vhodné knihy pro děti. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda si dnešní děti obklopeny masmédii najdou čas na čtení knih. Získali jsme přehled o tom, které žánry, knihy, autory a časopisy v tomto věku žáci upřednostňují, které naopak čtou neradi. Praktická část zahrnuje nejen výsledky vlastního pozorování a vyhodnocení dotazníků od dětí, ale také závěry ze dvou besed pořádaných knihovnou a rozhovoru s knihovnicí a učitelkou. Pomocí jejich názoru na dnešní četbu dětí mohlo dojít ke srovnání s výsledkem dotazníkového šetření.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleSoučasný dětský čtenář mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeToday´s Young Readerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21680
dc.description.abstract-translatedThis diploma work named Today´s Young Reader is focused on research of the reader´s culture of children going to fourth and fifth class of primary school. In theoretical part there are characterized basic terms to this theme. Main chapters contain an overview of individual genres of a children´s literature, a psychology of a young reader, problems of today´s reading and an actual recommendation of good books for children. The main aim of this research was to find out, if today´s children, surrounded by mass media, have a time for reading books. We gained an overview of genres, authors, magazines which are preferred and are not preferred by children of this age. The practical part includes not only results my observation and assessment of questionnaires from children, but a summary of two discussions at library and dialogues with a librarian and a teacher too. With help of their opinion on today´s reading of children we could make a comparison with a result of the questionnaire investigation.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeToman, Jaroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam