Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "marketingový výzkum"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ... -
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k ... -
Řízení služeb v letecké dopravě
(Jihočeská univerzita, 2008)Tato diplomová práce je zaměřena na srovnání tradičních a nízkonákladových leteckých dopravců a jejich perspektivu do budoucnosti. Teoretická část se zabývá popisem a analýzou letecké dopravy jak v České republice, tak i ...