dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Sedláková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:09:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:09:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3011 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá hrou jejími vlastnostmi, kategoriemi, přínosem a je primárně zaměřena na možnosti využití hry jako metody určené pro rozvoj kompetence k řešení problémů. Řeší, jakým způsobem může hra přispívat k učení se řešit problémy. Zároveň upozorňuje na to, že je vhodné využívat ve výchově a vzdělávání (edukaci) i nové metody určené k rozvoji kompetence k řešení problémů, jako např. hru. Proto se práce snaží upozornit na výhody zařazování her určených pro rozvoj kompetence k řešení problémů nejen do předškolní výchovy a školní výuky, ale i do volnočasových aktivit a rodinné výchovy. Dále je v práci podrobně rozebrána kompetence k řešení problémů, jako jedna z klíčových kompetencí. Práce si klade za cíl podrobně seznámit s možnostmi využití hry a herních programů v problematice rozvoje kompetence k řešení problémů. | cze |
dc.format | 52 s. (77 259 znaků) | |
dc.format | 52 s. (77 259 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hra | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | kompetence k řešení problémů | cze |
dc.subject | řešení problémů | cze |
dc.subject | rozhodování | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | volný čas. | cze |
dc.subject | Game | eng |
dc.subject | key competences | eng |
dc.subject | competence of problem solving | eng |
dc.subject | problem
solving | eng |
dc.subject | making decision | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | schooling | eng |
dc.subject | playtime. | eng |
dc.title | Využití hry jako metody k rozvoji kompetence k řešení problémů | cze |
dc.title.alternative | Game as an instrument of developing competence of problem
solving | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 27132 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is concerned with game, its qualities, categories, benefits and is
primarily focused on possibilities to use it as a method to develop a competence of problem solving. It deals with fact how the game can contribute to learn to solve problems. It also points out that nowadays people are overloaded by increasing exigencies in the field of problem-solving and therefore it is suitable to use new educational methods, i.e. game, to develop a competence of problem solving. The thesis is then trying to point out advantage of including games suitable for development of above mentioned competence not only in preschool institution and schooling but also in playtime activities and family education. The thesis analyses competence of problem solving as one of the key
competences. Thesis's objective consists in the close introducing of possibilities to use games and game programs in the field of developing competence of problem solving. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |