Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorSedláková, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-19T13:09:27Z
dc.date.available2021-11-19T13:09:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3011
dc.description.abstractPráce se zabývá hrou jejími vlastnostmi, kategoriemi, přínosem a je primárně zaměřena na možnosti využití hry jako metody určené pro rozvoj kompetence k řešení problémů. Řeší, jakým způsobem může hra přispívat k učení se řešit problémy. Zároveň upozorňuje na to, že je vhodné využívat ve výchově a vzdělávání (edukaci) i nové metody určené k rozvoji kompetence k řešení problémů, jako např. hru. Proto se práce snaží upozornit na výhody zařazování her určených pro rozvoj kompetence k řešení problémů nejen do předškolní výchovy a školní výuky, ale i do volnočasových aktivit a rodinné výchovy. Dále je v práci podrobně rozebrána kompetence k řešení problémů, jako jedna z klíčových kompetencí. Práce si klade za cíl podrobně seznámit s možnostmi využití hry a herních programů v problematice rozvoje kompetence k řešení problémů.cze
dc.format52 s. (77 259 znaků)
dc.format52 s. (77 259 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHracze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectkompetence k řešení problémůcze
dc.subjectřešení problémůcze
dc.subjectrozhodovánícze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvolný čas.cze
dc.subjectGameeng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectcompetence of problem solvingeng
dc.subjectproblem solvingeng
dc.subjectmaking decisioneng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectschoolingeng
dc.subjectplaytime.eng
dc.titleVyužití hry jako metody k rozvoji kompetence k řešení problémůcze
dc.title.alternativeGame as an instrument of developing competence of problem solvingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27132
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned with game, its qualities, categories, benefits and is primarily focused on possibilities to use it as a method to develop a competence of problem solving. It deals with fact how the game can contribute to learn to solve problems. It also points out that nowadays people are overloaded by increasing exigencies in the field of problem-solving and therefore it is suitable to use new educational methods, i.e. game, to develop a competence of problem solving. The thesis is then trying to point out advantage of including games suitable for development of above mentioned competence not only in preschool institution and schooling but also in playtime activities and family education. The thesis analyses competence of problem solving as one of the key competences. Thesis's objective consists in the close introducing of possibilities to use games and game programs in the field of developing competence of problem solving.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam