Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorKabele, Jaroslav
dc.date.accessioned2021-11-19T13:09:49Z
dc.date.available2021-11-19T13:09:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3023
dc.description.abstractPráce se zabývá především dramaturgií zážitkové pedagogiky, jejím využitím i mimo oblast zážitkové pedagogiky. Na začátku práce je popsána zážitková pedagogika a hlavní pojmy zážitek, prožitek, prožívání, zkušenost a dovednost. Práce pokračuje popisem samotné dramaturgie, jejími nejznámějšími druhy, obecným pohledem na dramaturgii a vymezením termínu dramaturgie v pedagogickém kontextu. Třetí část práce pojednává přímo o dramaturgii v zážitkové pedagogice, zde je i stručně popsána pedagogika volného času, výchova zážitkem, kapitola pokračuje základním rozdělením dramaturgie, popisem teoretické a praktické části dramaturgie, dramaturgickou vlnou, obloukem a reflexí. Další část práce je o využití dramaturgie i mimo zážitkovou pedagogiku. Tématem na závěr je využití dramaturgie ze zážitkové pedagogiky ve výchově.cze
dc.format51 s. (66288 znaků)
dc.format51 s. (66288 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramaturgiecze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectdramaturgická prácecze
dc.subjectdramaturgyeng
dc.subjecteducation experienceseng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectEducationeng
dc.subjectdramaturgical workeng
dc.titleDramaturgie jako dovednost zážitkového pedagogacze
dc.title.alternativeDramaturgy as skill of adventure pedagogueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27147
dc.description.abstract-translatedThe dissertation primarily deals with dramaturgy of experience pedagogy and application beside that as well. The experience pedagogy and main temrs as experince and sklill is described at the beginning of dessertation. It continues with description of dramaturgy itself, kinds and general view of dramaturgy, term definiton in pedagogical context. The third part conserns directly to dramaturgy inside the experience pedagogy. There are also dicribed leisure activities, education by an expirience,. Chapter continues then the basic dividing of dramaturgy, dramaturgy wave, arc and reflection. The next part of dissertation is about employment of dramaturgy beside dramaturgy of experience. The final topic is about how to use dramaturgy in education.eng
dc.date.accepted2012-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam