dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Kabele, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:09:49Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:09:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3023 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá především dramaturgií zážitkové pedagogiky, jejím využitím i mimo oblast zážitkové pedagogiky.
Na začátku práce je popsána zážitková pedagogika a hlavní pojmy zážitek, prožitek, prožívání, zkušenost a dovednost. Práce pokračuje popisem samotné dramaturgie, jejími nejznámějšími druhy, obecným pohledem na dramaturgii a vymezením termínu dramaturgie v pedagogickém kontextu. Třetí část práce pojednává přímo o dramaturgii v zážitkové pedagogice, zde je i stručně popsána pedagogika volného času, výchova zážitkem, kapitola pokračuje základním rozdělením dramaturgie, popisem teoretické a praktické části dramaturgie, dramaturgickou vlnou, obloukem a reflexí. Další část práce je o využití dramaturgie i mimo zážitkovou pedagogiku. Tématem na závěr je využití dramaturgie ze zážitkové pedagogiky ve výchově. | cze |
dc.format | 51 s. (66288 znaků) | |
dc.format | 51 s. (66288 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramaturgie | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | dramaturgická práce | cze |
dc.subject | dramaturgy | eng |
dc.subject | education experiences | eng |
dc.subject | leisure | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | dramaturgical work | eng |
dc.title | Dramaturgie jako dovednost zážitkového pedagoga | cze |
dc.title.alternative | Dramaturgy as skill of adventure pedagogue | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 27147 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation primarily deals with dramaturgy of experience pedagogy and application beside that as well.
The experience pedagogy and main temrs as experince and sklill is described at the beginning of dessertation. It continues with description of dramaturgy itself, kinds and general view of dramaturgy, term definiton in pedagogical context. The third part conserns directly to dramaturgy inside the experience pedagogy. There are also dicribed leisure activities, education by an expirience,. Chapter continues then the basic dividing of dramaturgy, dramaturgy wave, arc and reflection. The next part of dissertation is about employment of dramaturgy beside dramaturgy of experience. The final topic is about how to use dramaturgy in education. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |