Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorRebrová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-19T13:10:08Z
dc.date.available2021-11-19T13:10:08Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3033
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou syndromu vyhoření v povolání pedagoga volného času. Teoretická část popisuje problematiku syndromu vyhoření, jeho historická východiska, příznaky a příčiny, protektivní faktory a preventivní techniky, které chrání jedince před rizikem syndromu vyhoření a způsoby zvládání. Část práce je věnována stresu obecně, jeho příznakům, příčinám a stresu psychosociálnímu, který má velkou souvislost se syndromem vyhoření. Závěr teoretické části je zaměřena na pochopení rozdílů a shod povolání učitele a pedagoga volného času, na jejich kompetence a požadavky a faktory, které v této profesi vyvolávají syndrom vyhoření. Praktická část se zaměřuje na zjištění, zda jsou pedagogové volného času ohroženi syndromem vyhoření stejně jako učitelé, a zda u nich vyhoření souvisí s délkou praxe, pohlavím a osobnostním chování typu A.cze
dc.format50 s. (103 972 znaků)
dc.format50 s. (103 972 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsyndrom vyhoření (burnout)cze
dc.subjectpříčiny a příznaky vyhořenícze
dc.subjectprotektivní faktory vyhořenícze
dc.subjectstrescze
dc.subjectpsychosociální strescze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectemocionální vyčerpánícze
dc.subjectdepersonalizacecze
dc.subjectosobní spokojenostcze
dc.subjectchování typu Acze
dc.subjectburnout syndromeeng
dc.subjectcauses and symptoms of burnouteng
dc.subjectprotective factorseng
dc.subjectburnouteng
dc.subjectstresseng
dc.subjectpsychosocial stresseng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectleisure time specialisteng
dc.subjectteachereng
dc.subjectemotional exhaustioneng
dc.subjectdepersonalizationeng
dc.subjectpersonal satisfaction.eng
dc.titleSyndrom vyhoření u pedagogů volného časucze
dc.title.alternativeBurnout Syndrome of Leisure Time Activities Specialist.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27558
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dealing with burnout syndrome among leisure time specialists. Theoretical part describes burnout syndrome, its historical basis, symptoms and causes, protective factors and preventive techniques, which prevent from burnout syndrome risk. Next part deals with common stress, its causes and symptoms, and psychosocial stress, which is closely related with burnout syndrome. Ending of the theoretical part is focused on understanding the differences between jobs of common teacher and leisure time specialist, their competences, demands and factors causing burnout syndrome. The goal of the practical part is to find out, whether leisure time specialists are equally threatened by burnout syndrome as common teachers, and whether their burnout relates with their experience, sex or type a personal behavior.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam