Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorBartlová, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:30Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30396
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá průřezovými tématy ve výuce na 1. stupni ZŠ, zejména průřezovým tématem Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. V teoretické části vysvětluji proměny kurikula, Národní program rozvoje vzdělávání a Rámcový vzdělávací program a stručně charakterizuji jednotlivá průřezová témata. Do hloubky se zaměřuji na PT Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, jak teoretickým podkladem, tak vztahem ke vzdělávacím oblastem. V rámci praktické části provádím dotazníkový průzkum na základních školách, zkoumám postoje učitelů 1.stupně k  PT, integraci PT VMEGS do výuky a porovnávám vztahy k jednotlivým průřezovým tématům. Dále navrhuji blokovou výuku směřující k vytvoření postojů a názorů dle obsahu PT VMEGS.cze
dc.format102 s.
dc.format102 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkurikulární reformacze
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectNárodní program rozvoje vzdělávánícze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectVýchova k myšlení v evropských a globálních souvislostechcze
dc.subjectcurricular reformeng
dc.subjectgeneral curricular for basic educationeng
dc.subjectWhite papereng
dc.subjectCross-curricular Themeseng
dc.subjectEducation to Thinking in European and Global Contexteng
dc.titleVýznam průřezových témat ve výuce na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe meaning of Cross-curricular Themes in primary school educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17326
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis deals with Cross-curricular themes for teaching in primary school education and especially with the Cross-curricular theme Education to Thinking in European and Global Context. In the theoretical section I have explained the changes in the curriculum, the White paper and the Framework educational program and briefly I have characterized all Cross-curricular themes. Theoretically and within educational areas I have focused on the Cross-curricular theme Education to Thinking in European and Global Context. In the practical section I have done a survey of primary school teachers to examine attitudes to Cross-curricular themes and the integration of the Cross-curricular theme Education to Thinking in European and Global Context into lessons. I have compared relation to each Cross-curricular theme. I have also suggested an intensive instruction leading to the formation of attitudes and opinions by content of the Education to Thinking in European and Global Context.eng
dc.date.accepted2013-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam